الزام نرخنامه ی محصولات برای تمام کانکس های سطح شهر بندرعباس



تمامی کانکس‌های موجود در سطح شهر بندرعباس موظف هستند طبق نرخ نامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، محصولات به  کشاورزی و پروتئینی خود را به فروش برسانند. 
به گزارش صبح ساحل ، «احمد ملائی نسب » ،  سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس با اعلام این خبر افزود: کلیه کانکس‌های موجود در سطح شهر، موظف هستند طبق نرخ نامه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اقدام به فروش محصولات کشاورزی(میوه و تره بار) و پروتئینی(مرغ گرم) کنند. وی گفت: بازرسی از اماکن تحت نظارت این سازمان به منظور کنترل قیمت ها و رعایت اصول بهداشت  افزایش می‌یابد.
ملائی نسب اضافه کرد: از شهروندان نیز تقاضا داریم به نرخنامه ای که  در کانکس ها نصب میشود توجه داشته باشند و در صورت مغایرت قیمت ها و گرانفروشی با شماره تماس  07633686256  یا با سامانه 137 تماس حاصل و تخلفات را گزارش کنند.
وی گفت: این کانکس ها در جهت دو هدف مهم یعنی حمایت از مصرف کننده  و ایجاد اشتغال شهروندان با نرخ عادله و با رعایت اصول قوانین معاملات شهرداری واگذار شده و باید قیمت عرضه محصولات در این کانکس ها برابر نرخنامه سازمان باشد.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس همچنین از شهروندان خواست در هنگام  مراجعه به مکان های عرضه میوه و تره بار و  مرغ گرم پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی را رعایت کنند.
تمامی کانکس‌های بندرعباس، باید طبق نرخنامه محصولات خود را به فروش برسانند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها