هزار و 644 تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در هرمزگان توزیع شد



مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده های دامی در استان وجود ندارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸۶ تن گوشت قرمز و ۱۳۵۸ تن مرغ منجمد در این استان توزیع گردیده است.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته ازسال گذشته بندر شهید رجایی به عنوان یکی ازمبادی ورودنهاده های دامی درنظر گرفته شده است و تا کنون بیش ۳۰۰ هزار تن نهاده ازطریق این بندر وارد کشور شده است. 
عبدالرضا تقی‌زاده افزود: در راستای حمایت از تولید کنندگان وتامین نهاده های موردنیاز آنها ازجمله ذرت، جو و کنجاله سویا اقدامات موثری صورت گرفته است و هم اکنون نیز واحدهای تولیدی وتشکلهای این بخش برای دریافت ذرت ،کنجاله سویاوجو ازطریق سامانه بازارگاه نهاده مورد نیازخود را خریداری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: توزیع مرغ منجمد و گوشت منجمد نیز در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت این اقلام پروتئینی صورت می گیرد که در همین راستا از ابتدای سال تاکنون ۲۸۶ تن گوشت قرمز و ۱۳۵۸ تن مرغ منجمد توزیع شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام هرمزگان یادآورشد: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه نگرانی درخصوص تامین اقلام پروتئینی و نهاده های دامی در استان وجود ندارد.
تقی زاده همچنین اظهار کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی در زمان کاهش قیمت ها، بخش عمده ذخایر گوشت مرغ منجمد این شرکت از مازاد تولید داخلی این محصول خریداری و تامین شده است.
به گفته وی، هر کیلوگرم کنجاله سویا به نرخ۲۷۰۰ تومان و جو و ذرت ۱۷۵۰ تومان در استان ها در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد.
تقی زاده به تولیدکنندگان محصولات پروتئینی اطمینان داد: بابت تامین نهاده های مورد نیاز واحدهای تولیدی خود نگرانی نداشته باشند چرا که این نهاده ها از طریق مبادی ورودی وارد کشور و بین تمام استان‌های کشور توزیع می‌شود.
به گزارش ایسنا، شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی، مسئولیت تامین و ذخیره سازی اقلام پروتئینی ونهاده های دامی را بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها