به ریاست فرماندار برگزار شد

جلسه شورای ورزش و جوانان رودان



جلسه شورای ورزش و جوانان شهرستان به ریاست مصطفی غلامپور فرماندار رودان و با حضور معاون سیاسی ،اجتماعی و اعضای این شورا  ،روسای هیات های ورزشی و مربیان ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

 

به گزارش صبح ساحل، مصطفی غلامپور فرماندار رودان در این جلسه با اشاره به برخی کمبودها در زیر ساخت های ورزشی شهرستان گفت: این کمبودها هیچ گاه اراده قوی ورزشکاران این شهرستان را برای رسیدن به سکوهای افتخار کم نکرده است.
وی افزود: امروز درد های ورزشکاران  مختلف این شهرستان مشترک است و باید برای رفع آن ها همدلی و همراهی همگانی را پیشه کنیم.
غلامپور تصریح کرد: کمبود اعتبارات در اجرای پروژه های عمرانی به ویژه در حوزه ورزش بسیار تاثیر گذار بوده است و باید متولیان ورزش نگاه ویژه تری را نسبت به این موضوع داشته باشند.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲۱ مورد از مصوبات حوزه ورزش در رودان به سرانجام نرسیده و تبدیل به یک مطالبه جدی ورزشکاران شده است. فرماندار رودان بیان داشت: هم اکنون نیازمند یک برنامه توسعه پایدار برای پیشرفت ورزش در رودان هستیم و طی دو سال اخیر با ورود شهرداری ها و دهیاری جهت کمک به ورزش با احداث اماکن ورزشی همچون زمین ها چمن مصنوعی تلاش شده است.
وی خواستار مدیریت مطالبه از سوی اهالی ورزش شد و تاکید کرد: نارضایتی از کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی نباید در اراده ورزشکاران خللی ایجاد کند.
رئیس شورای ورزش شهرستان رودان خاطر نشان کرد:  ورزشکاران باید به شیوه مناسب  جهت احقاق حق خود تلاش کنند و نارضایتی خود را  از کمبود زیرساخت هااز طریق ایجاد خانه ورزش دنبال کنند.
وی حوزه ورزش را به عنوان اولویت اصلی شهرستان در جذب اعتبارات عنوان کرد و گفت:  موضوع ورزش به طور جدی  بدین طریق در راس امور شهرستان قرار خواهد کرد.
غلامپور  احداث سالن ورزشی  در بیکاه، جغین و سالن اختصاصی رزمی کاران را نیاز های اصلی که در برنامه گنجانده شود دانست و از اعلام آمادگی و انجام امور اداری برای آغاز عملیات اجرایی مجتمع ورزشی جدید در رودان خبر داد و گفت: این موضوع هم اکنون برای آغاز عملیات اجرایی به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع داده شده است. وی خواستار ورود خیرین به حوزه ورزش شده و تاکید کرد: ورزش سد بزرگی برای مبارزه با معضلات اجتماعی است و با تشکیل گروه های همفکر برای جذب خیرین و بنگاه های اقتصادی به سمت ورزش تلاش شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها