شطرنج آنلاین هرمزگان

نفرات برتر مشخص شدند 



پارسا رحیمی از بندرعباس  قهرمان دهمین دوره از  مسابقات شطرنج آزاد شهرستان بندرعباس شناخته شد. 
به گزارش صبح ساحل، دراین دوره از رقابت‌ها که  با حضور ۲۱ شطرنجباز در ۷  دور به روش سوئیسی و به صورت آنلاین برگزار شد.
 پارسا رحیمی از بندرعباس  با کسب ۵/۵  امتیاز  عنوان نخست را کسب کرد.‌ عبدالله رضایی از لامرد با کسب ۵  امتیاز  دوم شد و علیرضا عقیدتمند از کیش با کسب ۴/۵ امتیاز   سوم شد. ریحانه محررزاده از بندرعباس امتیاز آورترین بازیکن بانو شناخته شد.‌
 نفرات برتر مشخص شدند
  

 شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال هرمزگان

امیر علی حقیقی قهرمانی نوزدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال هرمزگان را جشن گرفت.‌   درپایان این دوره از مسابقات که مقاوم اول را امیر علی حقیقی از بندرعباس، مقام دوم را مهدی نیک نفس از بندرعباس و مقام سوم را آرسام رجب زاده از بندرعباس کسب کردند.

 شطرنج آنلاين  لیگ شهرهای استان هرمزگان

ميناب قهرمانی دهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاين  لیگ شهرهای استان هرمزگان را از آن خودش کرد.‌  در این دوره از رقابت ها که با شرکت ۹ تیم از شهرهای استان هرمزگان و با شرکت ۶۱ شطرنجباز  برگزار شد تیم ميناب با کسب ۱۲۶ امتیاز  عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.‌ کیش با کسب ۱۰۱ امتیاز دوم شد و  بندرعباس با کسب ۸۳ امتياز در مکان سوم ایستاد. 
نفرات برتر مشخص شدند
  

 شطرنج آنلاین بانوان هرمزگان 

ریحانه محررزاده قهرمان نوزدهمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین بانوان هرمزگان شناخته شد. این دوره از رقابت ها با شرکت شطرنجبازان بانو استان برگزار شد که در پایان ریحانه محررزاده از بندرعباس عنوان قهرمانی را به دست آورد.  تبسم آسمان دره از سیریک دوم شد و حلما سادات عسکری از بندرعباس در مکان سوم ایستاد.‌ 
  نفرات برتر مشخص شدند

 شطرنج زیر ۱۸ سال آزاد کشور 

آرمین قائدی موصلو قهرمان نهمین دوره مسابقات شطرنج زیر ۱۸ سال آزاد کشور به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد.
این دوره از مسابقات در ۷ دور به روش سوئیسی و با زمان سه دقیقه بدون فیشر به صورت آنلاین برگزار شد که در پایان  آرمین قائدی موصلو از لارستان با شش امتیاز اول شد.‌  غزل گوهرچین از اهواز با پنج  امتیاز و پوئن شکنی ۲۰ در مکان دوم قرار گرفت. آریا طالبی از لارستان با پنج امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جای سوم ایستاد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها