مهرانی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان:

تولید برق نیروگاه های دولتی و خصوصی استان هرمزگان از مرز ۶ میلیون مگاوات ساعت گذشت



مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس از افزایش 10 درصدی تولید انرژی در سال 99 خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، «رضا مهرانی»، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست امسال میزان تولید برق نیروگاه های دولتی و خصوصی هرمزگان از مرز ۶ میلیون مگاوات ساعت گذشت، افزود: نیروگاه های بخار بندرعباس و سیکل ترکیبی ایسین به ترتیب ۲۱۷۶۸۳۵ مگاوات ساعت و ۱۳۹۸۴۰۶ مگاوات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری تحویل داده اند.
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان با بیان اینکه  تولید انرژی در سال99  افزایش 10 درصدی رشد داشته است، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی ایسین با رشد ۲۶ درصدی بیشترین افزایش تولید انرژی در ۵ ماهه نخست امسال را به خود اختصاص داده است. وی در ادامه با توجه به سهم ۹۸ درصدی نیروگاه های حرارتی در تولید برق استان تصریح کرد: نیروگاه‌های خلیج فارس، گازی پاسارگاد قشم و هرمز نیز در مجموع ۲۷۰۵۷۴۶ مگاوات ساعت انرژی خالص در ۵ ماهه نخست سال به شبکه سراسری تحویل داده‌اند.
مهرانی در پایان از همراهی و همکاری هم‌استانی‌ها تقدیر کرد و اضافه  کرد:  در تابستان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم تامین برق مراکز درمانی و وجود گرمای طاقت فرسای استان در تابستان، مسئولیت خدمتگزاران مردم در عرصه تولید، انتقال و توزیع برق بسیار بالا بوده که همکاری همیشگی مردم و تلاش  مضاعف همکاران نیروگاه، کار و فعالیت در تمامی ایام اعمال محدودیت و فاصله گذاری های اجتماعی بدون وقفه ادامه داشته تا چراغ درمان خاموش نشود و خللی در کار مدافعان عزیز سلامت بوجود نیاید.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان، در 12 شهریورماه  درخصوص سهم هرمزگان از افزایش میزان تولید برق گفت: در هرمزگان از ابتدای شروع کار دولت یازدهم تاکنون ۴ نیروگاه حرارتی با ظرفیت ۱۲۲۰ مگاوات به بهره برداری رسیده است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری واحدهای گازی نیروگاه هنگام نیز با ظرفیت ۶۱۴ مگاوات افتتاح خواهد گردید. لازم به ذکر است این نیروگاه سیکل ترکیبی دارای ۲ واحد گازی ۳۰۷ مگاواتی از نوع کلاس اف و یک واحد بخاری ۲۹۲ مگاواتی بوده که با سرمایه‌گذاری ۵۴۰ میلیون یورو در غرب شهر بندرعباس در حال احداث می‌باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها