تلاش پلیس هرمزگان، پس از دو روز گروگان‌گیری در کهنوج  نتیجه داد

نجات نوجوان 16 ساله  از دست آدم‌ربایان



پسر 16 ساله‌ای رودانی که دو روز در دست آدم‌ربایان در حاشیه شهرستان کهنوج  اسیر بود با تلاش پلیس هرمزگان و کهنوج در جمعه‌شب گذشته از چنگال آن‌ها نجات یافت.

این نوجوان چهارشنبه 26 شهریورماه جاری  که  در اطراف منزلش در حال تردد بود  توسط عده‌ای با یک دستگاه پژو پارس  ربود شد. ساعاتی بعد خانواده این پسر از طریق تلفن افراد ناشناس در جریان ربوده شدن فرزندشان قرار گرفتند که دریافتند که وی به کهنوج انتقال‌یافته است .

فرمانده انتظامی استان در این رابطه به صبح ساحل گفت:در پی دریافت گزارش میدانی مبنی بر ربایش فردی 16 ساله توسط افراد ناشناس در شهرستان رودان و مخفی شدن آدم‌ربایان در شهرستان کهنوج استان کرمان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

به گفته سردار»غلامرضا جعفری» ، کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی موفق شدند ساعاتی بعد از حادثه، محل اختفای اعضای باند آدم‌ربایان و نگهداری گروگان را در مناطق حاشیه‌ای شهرستان کهنوج شناسایی کنند.

آن‌ها با اخذ نیابت قضائی از دادگاه عمومی و انقلاب بندرعباس به شهرستان کهنوج اعزام و با همکاری پلیس کهنوج موفق شدند مخفیگاه آدم‌ربایان و محل نگهداری فرد ربوده‌شده را محاصره کنند.

رئیس پلیس هرمزگان با اشاره به  شناسایی اعضای باند آدم‌ربایی و رهایی این نوجوان کمتر از 48 ساعت در شهرستان کهنوج گفت: دو نفر  آدم‌ربا با توجه به حضور و اشرافیت تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با میانجی‌گری ریش‌سفیدان محلی ضمن تسلیم خود، نوجوان ربوده‌شده را نیز صحیح و سالم آزاد کردند که به آغوش خانواده بازگشت.

گفتنی است: این گروگان‌گیری در  بحث مواد مخدر بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها