عکس سلفی آقای بازیگر باعث شد کرونا بگیرد



«مهران رجبی»، بازیگر سینما و تلویزیون: مردم وقتی با ما عکس سلفی می گیرند ماسک هایشان را برمی دارند و از ما هم می خواهند آن چند ثانیه را برداریم. من از جایی به بعد در عکس گرفتن ها با مردم ماسک را برداشتم که همین باعث شد گرفتار شوم.

به گزارش صبح ساحل، مهران رجبی درباره وضعیت جسمانی خود که به علت کرونا در بیمارستان زنجان بستری شده بود، بیان کرد: فکر می کنم امروز ترخیص شوم. حدودا 15 روز است که درگیر کرونا هستم و 12 روز به طور مطلق در بیمارستان تامین اجتماعی زنجان بستری شدم.

به زودی جلوی دوربین می روم

وی درباره اینکه پس از مرخصی به منزل خواهد رفت یا خیر عنوان کرد: بناست به خانه نروم و سه روز اینجا استراحت مطلق داشته باشم. بعد از این دوره هم می توانم جلوی دوربین بروم و در سریال «شهید شهریاری» که به خاطر آن به زنجان آمده بودم بازی کنم. روز گذشته هم رییس بیمارستان با کارگردان و تهیه کننده صحبت کرد و گفت که حضورم در سریال مشکلی نخواهد داشت.

لایو دادم تا ثابت کنم حالم وخیم نیست

چندی پیش در اخبار منتشر شده، حال مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها برای حضور در نقش پدربزرگ شهید شهریاری در زنجان به سر می‌برد، وخیم اعلام شد و بلافاصله تهیه‌کننده سریال شهید شهریاری در این خصوص به ایسنا گفته بود، حال عمومی مهران رجبی خوب است.

بازیگر سریال های «صاحبدلان» و «87 متر» درباره اینکه چقدر با شنیدن این اخبار خودش شوکه شده است، گفت: خانوده ام خیلی شوکه شد، من خودم می دانستم حالم وخیم نیست اما انها چون مرا ندیده بودند شوکه شده بودند. من هم آن روز از طریق شبکه های اجتماعی برایشان لایو گرفتم تا متوجه شوند حالم خوب است و خبرهایی که گفته است حالمم وخیم است صحت ندارد.

بازیگر سریال های طنز «لیسانسه ها» و «دردسرهای عظیم» درباره اینکه چقدر فکر می کرده است که دچار کرونا شود، عنوان کرد: ادم اصلا فکر نمی کند که خودش هم دچار کرونا می شود ولی یک باره و از جایی که نمی فهمید و نمی دانید گرفتار می شوید.

وی همچنین به عکس های سلفی با مردم اشاره و بیان کرد: مردم وقتی با ما عکس سلفی می گیرند ماسک هایشان را برمی دارند و از ما هم می خواهند آن چند ثانیه را برداریم ما هم نمی توانیم نفر به نفر مقابله کنیم و به 200 نفر ادم بگوییم ماسک را برنمی دارم. من از جایی به بعد در عکس گرفتن ها با مردم ماسک را برداشتم که همین باعث شد گرفتار شوم.

وی در پایان سخنانش درباره اینکه در شرایط سخت ابتلا به کرونا چقدر به مرگ اندیشیده است نیز عنوان کرد: اصلا به مرگ فکر نکردم می دانستم بدنم قوی تر از اینهاست که بخواهم ناامید شوم و سعی کردم قوی بمانم تا به لطف خدا خوب شوم.

منبع: جام جم آنلاین

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها