اجرای طرح ملی نذر آب در هرمزگان



مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اجرای طرح ملی نذر آب۳ درتاریخ نهم و دهم مهرماه در شهرستان های حاجی آباد و بندرلنگه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، مختار سلحشور پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه به منظور ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیر، برنامه "نذر آب ۳" با رویکرد سلامت محور) با پیوست ویروس کرونا)، معیشت محور و تامین آب شرب سالم نهم و دهم مهرماه در شهرستان حاجی آباد و بندرلنگه نیز اجرا خواهد شد.

سلحشور اظهار کرد: طرح ملی نذر آب با بهره گیری از توان سازمان های مردم نهاد و خیرین نسبت به تامین زیرساخت های پروژه های عمرانی اعم از لوله کشی، تامین آب سالم با توجه به تنش های آبی موجود از طریق تامین تانکرهای آب، احیاء منابع آب چاههای موجود در منطقه و مرتفع نمودن بخشی از مشکلات مردم محروم روستایی و ترویج فرهنگ خیریه و داوطلبانه صورت می پذیرد.

وی تصریح کرد: طرح ملی نذرآب۳ همانند دو سال گذشته در سطح استان هرمزگان با حضور استان های معین در مناطق محروم و بحرانی متاثر از خشکسالی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد: پس از ارزیابی و نیاز سنجی در سطح استان دو روستای طاشکوئیه از توابع شهرستان حاجی آباد و روستای دوآب از توابع شهرستان بندرلنگه که دچار بحران و خشکسالی شده بودند انتخاب و مقرر گردید توسط جمعیت هلال احمر استانهای بوشهر و فارس پوشش داده شوند.

سلحشور ادامه داد: در این طرح بسته های حمایتی در زمینه‌های بهداشتی، غذایی و نوشت‌افزار ویژه خانوارهای کم برخوردار، راه‌اندازی کاروان سلامت، اهدای منبع آب و تامین لوله مورد نیاز برای انتقال آب شرب به خانوارهای ساکن در روستاها در اختیار بهره‌وران قرارخواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها