در شش ماهه اول سال جاری:

بیش از 55 میلیون تردد در محورهاي مواصلاتي استان هرمزگان انجام شده است



به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از ثبت بیش از 55 میلیون تردد در محورهاي مواصلاتي استان هرمزگان در نیمه اول سال 1399خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی ابراز داشت: بر اساس اطلاعات دريافتي از سامانه های تردد شمار، در شش ماهه اول سال جاری تعداد 55 میلیون و 507 هزار و 799 تردد در محورهاي مواصلاتي استان هرمزگان به ثبت رسيده است که 26 درصد از كل اين تردد سهم وسايل نقليه سنگين بوده است.

وی با اشاره به اینکه بيشترين تردد وسايل نقليه سنگین در محور بندر شهید رجائی-بندرعباس با 888 هزار و 111 وسيله نقليه سنگین به ثبت رسیده است افزود: تا پایان شهریور ماه 3 میلیون و 552 هزار و 444 تردد در پرتردد ترین محور استان صورت گرفته است و سه راهی لاور چهو- لامرد نیز کم ترددترین محور می باشد.

عابدینی گفت: در شش ماهه اول سال، متوسط نرخ جريان ترافيك در سطح راههاي مواصلاتي استان معادل 193 وسيله نقليه در ساعت بوده، ضمن اينكه بيشترين نرخ اين جريان ترافيكي مربوط به محور بندر شهید رجایی-بندرعباس  با نرخ جريان تردد 851 وسيله نقليه در ساعت و كمترين نرخ جريان ترافيك در اين ايام با 24 تردد وسيله نقليه در ساعت مربوط به محور سه راهی لاور چهو- لامرد بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، سرعت متوسط تردد در شبكه راههاي داراي تردد شمار در مدت مذكور را 80 كيلومتر در ساعت عنوان کرد و تصریح کرد: بيشترين سرعت متوسط در اين مدت 140 كيلومتر درساعت مربوط به محور بندر شهید رجایی- بندرعباس به ثبت رسیده است.

یوسف عابدینی میزان عدم رعایت فاصله طولی توسط وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي استان را 9 درصد بیان کرد و گفت: بيشترين تخلف عدم رعايت فاصله طولي مجاز بين دو خودرو مربوط به محور خونسرخ-گچین، با ثبت 893 هزار و 353 وسيله نقليه می باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه 16 درصد وسايل نقليه در محورهاي مواصلاتي استان سرعت مجاز را رعايت نكرده اند و بيشترين تخلف عدم رعايت سرعت مجاز نیز در محور بندر شهید رجایی-بندرعباس با 391 هزار و 85  وسيله نقليه ثبت گردیده است.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها