۱۲ طرح حوزه برق هرمزگان، با حضور معاون وزیر نیرو بهره‌برداری می‌شود



امروز با حضور همایون حائری، معاون وزیر نیرو، ۱۰ طرح در حوزه برق منطقه‌ای و دو طرح دیگر در حوزه شرکت توزیع برق هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش صبح ساحل، مدیرعامل شرکت توزیع  برق هرمزگان صبح امروز(۱۴ مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: پست ۶۳ کیلو ولت دشت امام بندرعباس، افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلو ولت موقت گابریک، پست ۶۳ نگین ترابران بندرعباس، بخش اول پست ۶۳ کیلوولت ایسین، بخش اول پست ۱۳۲ کیلو ولت حاجی آباد و بخش ارتباطات پست ۶۳ ایسین از جمله این طرح هاست.

عبدی تصریح کرد: بخش اول خط ۱۳۲ کیلوولت حاجی آباد، خط ۶۳ کیلولت پست ۲۳۰ رودان، افزایش ظرفیت ترانس پست ۶۳ کیلو ولت لافت و بخش اول پست ۶۳ کیلوولت گچین از طرح‌های دیگریست که افزایش پایداری شبکه برق در مناطق مختلف استان را به همراه دارد.

وی ادامه داد: برای بهره برداری از این طرح‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۶۶ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اضافه کرد: امروز با حضور معاون وزیر نیرو و ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور دو طرح برق رسانی در روستاهای هرمزگان اجرا می‌شود.

عبدی اظهار کرد: برق رسانی به روستاهای دهانه گیرا و سربند از توابع حاجی آباد با مجموع ۲۰ خانوار از جمله این طرح هاست که برای اجرای آن یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل عوارض برق هزینه شده است.

وی در پایان گفت: برق رسانی به این دو روستا با پنل‌های خورشیدی ٢٥٠٠ واتی برای اولین بار در کشور اجرا شده است.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها