فرهاد مجیدی:

یک مدیر پرسپولیسی را برای استقلال انتخاب کردند



فرهاد مجیدی در کانال تلگرامی خود نوشت: بعد از رفتن آقای استراماچونی، با یک دروغ زشت من را متهم به همدستی با وزارت ورزش کردند.

به گزارش صبح ساحل، فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال در کانال تلگرامی خود بیانیه ای منتشر کرد. او نوشت:
سکوت کردم تا هوادار واقعی استقلال برخلاف فضای دست کاری شده شبکه های اجتماعی، متوجه عمق دروغ گویی و فریب کاری در باشگاه استقلال بشود. حالا همه متوجه شدند که پروژه بازگشت آقای استراماچونی دروغ بود. کلاهبرداری عاطفی بود و یک ضربه کشنده به استقلال در آستانه کسب جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا.
 فاجعه بدتر اینکه با پنجره بسته به آسیا رفتیم و هیچ مسؤول و ناظری این مدیران خیانت کار را مواخذه نکرد که چرا پول آقای شفر را ندادند اما دنبال ماجراجویی های قلابی در ایتالیا بودند؟
۶ ماه قبل گفته بودم که استقلال مدیر توانمند اقتصادی در باشگاه می خواهد، گفته بودم که استقلال مدیر-کارمند نمی خواهد اما یک مدیر پرسپولیسی را برای استقلال انتخاب کردند و با هزینه های سنگین، ارتش مجازی راه انداختند و یک زمین سوخته در استقلال باقی گذاشتند. 
روزی نیست که یک دروغ تازه از آقایان رو نشود. همین امروز در رسانه ها خواندیم که ۴۰ میلیارد تومان از ۶۰ میلیارد تومانی که برای خود پیش هواداران سند جعلی درآمدزایی زدند، قرض بوده است!
مدیریت فریب کار با همکاری شریکش در هیات مدیره استقلال پروژه کینه توزی علیه من را همچنان پیش می برند. آنها مأموریت داشته اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند و فکرش را هم نمی کردم که میزان حقارت آقایان در حدی باشد که استوری نگذاشتن، سلفی نگرفتن و نام نبردن از آنها در مصاحبه هایم منجر به از دست رفتن قهرمانی ها در استقلال شود. همه از جام حذفی می گویند اما قدرت تیم ما در حدی بود که می توانستیم در فینال غرب آسیا، دربی ...

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها