معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان

مرجع بالا دستی ما وزارت ورزش و جوانان است نه فدراسیون فوتبال



تمامی نامزدهای پست رياست هیات فوتبال هرمزگان تأیید صلاحیت شدند.

 

مظفر خادمی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در گفت و گو با صبح ساحل گفت : تمامی نامزدهای پست ریاست هیات فوتبال تأیید صلاحیت شدند اما دو نامزد نمی توانند در این انتخابات حضور داشته باشند.

وی بیان داشت : برای پست ریاست هیات فوتبال هرمرگان شش نامزد نام نویسی کرده اند که هر شش نامزد از طریق مراجع ذی صلاح تائید صلاحیت شده اند اما دو نامزد که بازنشسته هستند نمی توانند در انتخابات شرکت نمايند.

خادمی گفت: چند نامه در گذشته به دست ما رسیده بود که بازنشستگان نمی توانند در هیچ انتخابات ورزشی شرکت نمایند و آخرین نامه از سوی مهدی علی نژادیان معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به دستمان رسیده است و تاکید بر منع حضور بازنشستگان از سوی وزارت ورزش و جوانان در تمام انتخابات هیات های ورزشی دارد و هیات فوتبال هم از این قانون مستثنی نیست.

وی بیان داشت : چندی پیش فدراسیون فوتبال در نامه ای این موضوع را نفی کرده بود اما مرجع بالا دستی ما وزارت ورزش و جوانان است نه فدراسیون فوتبال به همین خاطر این قانون در مجمع انتخابات هیات فوتبال اعمال خواهد شد.

خادمی در مورد زمان برگزاری مجمع انتخابات رياست هیات فوتبال هرمزگان که عباس امینی زاده، قاسم رنجبریان،  مهدی دسینه، اسماعیل بواشه، فرامرز عیانی و عبدالمجید دبیده برای پست ریاست آن نام نویسی کرده اند
گفت : قرار بود این انتخابات در مهرماه برگزار شود اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد ودیررسیدن جواب استعلامات بعید می دانم این انتخابات در مهر‌ماه برگزار شود و احتمالا در نیمه نخست آبان ماه شاهد برگزاری این مجمع خواهیم بود.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در پاسخ به این سوال صبح ساحل که چرا مجمع انتخاباتی هیات همگانی استان که زمان زیادی از آن می گذرد برگزار نمی شود گفت : قرار بود این مجمع انتخاباتی هیات همگانی هم در نيمه اول مهرماه برگزار شود اما بنا به دلایلی برگزار نشده است اما این قول را خواهیم داد که در آبان ماه تکلیف رياست این هیات هم مشخص شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای پست ریاست هیات همگانی قرار است دوباره نام نویسی صورت گیرد گفت: تعدادی از دوستان مایل به این کار بودند ودرخواست های هم داشتند اما این کار صورت نخواهد گرفت و مجمع با همان نفراتی که از قبل نام نویسی کرده اند برگزار می شود . خادمی اظهار داشت : برای پست رياست هیات همگانی نفرات خوبی ثبت نام کرده اند و امیدوارم که هرچه زودتر این مجمع هم برگزار شود و هیات همگانی که از هیات های پر طرفدار هم می باشد دوباره فعاليت های خود را از سر بگیرد.
مظفر خادمی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در خصوص حواشی بعد از مجمع هیات نجات غریق استان هم گفت: این که نماینده باشگاه مخابرات هرمزگان در روز مجمع تغییر می کند مقصر اداره کل ورزش و جوانان نیست بلکه به درخواست خود مسوولان اداره کل مخابرات بوده و ما هیچ نقشی در آن نداشته ایم. وی بیان داشت : فرجام دانش یکی از نامزدهای پست رياست هیات نجات غریق هم بر نحو برگزاری مجمع اعتراض دارند که اعتراض ایشان در حال بررسی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها