مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان:

پای حرف خود برای حمایت از نیروهای بومی هستیم 



تیم آیندگان هرمزگان علرغم میزبانی خوبش در مرحله نخست لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در بندرعباس شانس میزبانی مرحله دوم این مسابقات را از دست داد.
به گزارش صبح ساحل، حمید رضایی، مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت :  در جلسه قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته دوم  فوتسال باشگاه های کشور،جابری سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، استان هرمزگان را برترین میزبان مرحله اول نام برد و از مسئولان این استان بابت یک میزبانی عالی قدردانی کرد.
وی بیان داشت : با وجود این که هرمزگان یکی از شانس های اصلی میزبانی در مرحله دوم بود، اما با توجه به درخواست میزبانی این مرحله از سوی باشگاه ها، میزبانی مرحله دوم به صورت قرعه کشی انجام شد و متاسفانه شانس با یار نشد که در مرحله دوم هم میزبان مسابقات باشیم.  مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت : با تمام توان برای مرحله دوم خود را آماده می‌کنیم تا بتوانیم همانند مرحله نخست نتایج دلخواه و قابل قبولی را برای فوتسال استان کسب کنیم. 
حمید رضایی اظهارداشت: با وجود این که سه مهره کلیدی ما در مرحله نخست دچار آسیب دیدگی  شدند اما با نظر کادر فنی دو بازیکن از استان به جمع سایر نفرات اضافه خواهند شد تا همچنین پای حرف خود برای حمایت از نیروهای بومی در فوتسال استان باشیم.  وی گفت : مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال کشور از اویل آبان ماه در دو مرحله به صورت مجتمعی برگزارمی شود که تیم آیندگان هرمزگان در گروه دوم با تیم های ستارگان چالوس، آروین قالا ماکو،جنرال ویند سقز، سبحان فلز گرمسار و دلسوختگان اهل بیت قم هم گروه است. در مرحله نخست باشگاه ستارگان چالوس میزبان است و در مرحله دوم هم تیم سبحان فلز گرمسار میزبان می باشد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها