بررسی مشکلات راههای روستایی شرق بندرعباس با حضور 21 نفر از دهیاران این حوزه



به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، یوسف عابدینی در راستای بررسی مشکلات راههای روستایی با 21 نفر از دهیاران بخش مرکزی بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جریان این دیدار که آقای احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس،بندرخمیر،حاجی آباد،قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت به صورت چهره به چهره درخواست های دهیاران را بررسی و از نزدیک در جریان مشکلات راههایی روستایی شرق بندرعباس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه عمده مطالبات و درخواست های مطرح شده در خصوص روکش های آسفالت، زیر سازی و ترمیم محورها،رفع نقاط حادثه خیز در ورودی روستاها و افزایش ایمنی محورهای روستایی می باشد افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای دو وظیفه مهم نگهداری و ایمن سازی راهها را بر عهده دارد و راهداران به عنوان سفیران آرامش جاده ها باید در انجام امورات راهداری از جمله خط کشی محورها، لکه گیری، نصب علایم و روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی جدیت ویژه داشته و جاده ای ایمن را برای مردم تامین کنند که این امر نیازمند توجه ویژه فرمانداران در تخصیص به موقع اعتبارات است.

عابدینی تصریح کرد: نقش روستاها به عنوان محور تولید در کشور نقشی مهم و حیاتی است و لازم است با ایجاد زیرساخت های لازم از جمله بهبود راههای ارتباطی روستایی، داد و ستد آنها را تسهیل کرده و مانع از مهاجرت به شهرها شده تا روستاها همچنان به عنوان مرکز تولید فعال بمانند که در این راستا در سال جاری اجرای  493 کیلومتر راه روستایی را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: ساخت و توسعه راههای روستایی از اولویت های اصلی این اداره کل می باشد و در صورت تخصیص اعتبارات لازم از سوی کمیته برنامه ریزی شهرستان ها اجرای این تعهدات محقق می گردد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها