احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای

️از منافع هرمزگان کوتاه نمی آییم



احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس در نشست صمیمی و اعتراضی جامعه والیبال  گفت : به هیچ کس اجازه تحقیر نیروهای بومی نمی دهم و از منافع هرمزگان کوتاه نمی آییم.

وی بیان داشت : ورزش متعلق به یک گروه خاص نیست بلکه برای تمامی استان هرمزگان است. مرادی گفت: امثال خاکی زاده ها در ورزش هرمزگان زیاد است و باید هرمزگان را مهد استعدادهای ورزشی ببینیم. اسلام جاهدی ورزشکاری متوسط و دارای ضایعه نخاعی، حسن دهقانی از خانواده ای محروم در میناب اما امروز با همین توجه ها توانستند نام ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز در بیاورند

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت ،: باید دست سیاسیون از سر ورزش کوتاه شود و ورزش برای سیاست و منافع دنیوی نخواهیم. در فضای مجازی اگر مخالف هم بودیم، پوست هم را کندیم و همواره بهم بی احترامی کردیم. همیشه متهم شدم که کاری در استان اشتباه شود می آیند سراغ بنده که مسئولیتش با بنده بوده است از آموزش و پرورش گرفته تا ورزش، در حالی که برای آمدن امیاری هر پنج نماینده استان در مجلس موافق بودند و حتی خود فریدون الهامی هم موافق بود و حتی مدیرکل ورزش و جوانان از دوستی با الهامی سخن می گفت .

وی گفت: وقتی به اداره کل ورزش و جوانان می رویم انگار به سرزمین ارواح می روید زیرا هیچ شور و نشاطی در آن نمی بینیم. سه سال پس از بازنشستگی دانشور پای این نیروی بومی ایستادم چون اعتقادم به اعتلای نیروهای بومی دارم. مرادی اظهار داشت : مطالبه گری حق مردم است و تشخیص جامعه والیبال ماندن الهامی است. بدهکار مردم و مدیون لطف خداوند هستم و نباید در چنین اتفاقاتی تنها بنده مورد خطاب قرار بگیرم پس سایر نمایندگان چه نقشی دارند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده نه از برکناری فریدون الهامی نه از عدم رای آوری فرجام دانش اطلاعی نداشتم. بنده با خدای خود عهد کردم و  مخالف هیچ نیروی بومی نیستم و حتی فرجام دانش به نزد بنده آمد و گفت شما مخالفی که همانجا اعلام کردم من به هیچ وجه مخالف نیستم و حتی حسین وند رییس هیات نجات غریق را نمی شناسم.‌ وقتی به واسطه حمایت از مردم و عدم زیر بار رفتن حرف زور از فرمانداری عزل شدم، هیچکس صدایش در نیامد. در زمان استاندار سابق فشار بر برکناری بنده بر هیات ورزش و جوانان استان هرمزگان بود و حتی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان هم پذیرفت اما با عدم موافقت رییس فدراسیون شرایط برای برکناری مهیا نشد.

مرادی گفت : حتما این اعتراض جامعه والیبال را در مجمع نمایندگان مطرح خواهم کرد. کسی که می خواهد مدیرکل شود باید رضایت استاندار را کسب کند چون باید با دولت کار کند و نیاز به حمایت استاندار دارد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای گفت :  در مجمع نمایندگان هرمزگان هماهنگی مناسب در ارزیابی مدیران استان وجود دارد و هیچ وقت از منافع استان هرمزگان کوتاه نخواهم آمد و اجازه تحقیر نیروی استان را نمی دهم و این موضوع را در مجمع به طور حتم بررسی می کنم.

معاون سابق اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان

از بی تدبیری آقایان شاهد برگشت بودجه میلیاردی ورزش هرمزگان هستیم

علی خواجه فینی، معاون سابق اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست صمیمی و اعتراضی جامعه والیبال

گفت ،: از زمان تصدی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از سال ۹۷  برخوردهای زننده ای با نیروهای بومی در جامعه ورزش استان شده است.

وی بیان داشت : روزی نامه رسان اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان نامه خدمتی بنده به شهرستان داد، با سایر معاونین برخوردهای زننده ای شد تا رسید به بی حرمتی به فریدون الهامی در سکان والیبال هرمزگان و نفری بعدی هم مشخص نیست.

خواجه فینی گفت: هرکسی انتقاد کرد با تهدید و انتقال به شهرستان های دیگر استان مواجه می شود. از دوماه وعده دوستان وزارت ورزش و جوانان گذشت اما تحولی که نشد هیچ بلکه روز به روز بدتر شد و هرکسی انتقاد کرد با شمشیر مدیرکل مواجه شده است.

معاون سابق اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت : مگر هرمزگان یعنی صاحب ندارد که اینچنین به نیروهایش تاخته شود. در مجمع تیراندازی استان هرمزگان ۹  نیروی بومی استان رانده شدند تا فرد مورد نظرشان رای بیاورد آیا اینچنین ورزش استان رو به پیشرفت می رود.
فیصل دانش:

امروز درد مشترک جامعه ورزش هرمزگان بی حرمتی فریدون الهامی است

فیصل دانش، عضو شورای شهر بندرعباس و مدال آور المپیکی تکواندو در نشست صمیمی و اعتراضی جامعه والیبال گفت :  من امروز دعوت به جلسه نشدم بلکه وظیفه خود را به عنوان عضوی از جامعه ورزش حضور در این جلسه دانستم.

وی گفت : وظیفه ما دفاع از زحمت کشان استان است نه فریدون الهامی تنها بلکه امروز درد مشترک ما الهامی است. همانطور که کمتر از یک ماه گذشته فرجام دانش را هتک حرمت کردند. دانش اظهار داشت: ۳۱ سال رئیس هیات تکواندو بودم و بعد این مدت به راحتی کنارم گذاشتند و امروز بازهم شاهد تکرار آن هستیم.

مشکل ما این است که افراد سیاسی به ورزش وارد می شوند و در حال گرفتن جایگاه هستند و اداره کل ورزش و جوانان به گونه ای مجمع را می چینند که فرد مورد نظر رای بیاورد‌‌.  چند رئیس هیات ورزشی در هرمزگان از جنس ورزش هستند و چند ورزشی بیرون از گود ورزش ایستاده اند.

وی گفت : جامعه ورزش از نبود فریدون الهامی ها لطمه می خورد و انتظار داریم مجمع نمایندگان به این موضوع ورود کنند تا بیشتر از این ورزش استان لطمه نخورد.  

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها