فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان:

رضایت 95 درصدی مردم از عملکرد نیروی انتظامی



به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیرعامل و تنی چند از اعضاء هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های هرمزگان با سردار جعفری فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کردند.
اعضاء هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان با تبریک هفته نیروی انتظامی، یاد شهدای انتظامی هرمزگان را گرامی داشتند و بر همکاری بیش‌ازپیش رسانه‌ها و نیروی انتظامی تأکید کردند.

۱۴۲ شهید بومی از افتخارات نیروی انتظامی استان است

سردار جعفری، فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان ضمن تشکر از حضور نمایندگان اهالی رسانه، بیان کرد: استان هرمزگان خوشبختانه ازلحاظ امنیت به نسبت دیگر استان‌های کشور در رده بالایی قرار دارد. این در حالی است که هرمزگان یک استان مرزی بوده و مشکلات خاص خودش را دارد؛ اما با تلاش نیروهای انتظامی، همکاری مردم و البته رسانه‌های استان در امر آگاهی و اطلاع‌رسانی این مهم تحقق‌یافته است.
وی ادامه داد: تقدیم یک‌صد و چهل‌ودو شهید بومی از افتخارات نیروی انتظامی استان هرمزگان محسوب می‌شود. همچنین دویست و چهل‌وسه نفر جانباز سرافراز در استان که همگی درراه امنیت و آرامش مردم به این درجات نائل‌آمده‌اند نیز برگ زرینی در دفتر خدمت نیروی انتظامی در هرمزگان است.
فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین اشاره‌ای کوتاه به عملکرد نیروی انتظامی نمود و بیان داشت: دریازده ماه گذشته بیش از هفتادودو تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است که آمار بسیار خوبی است. نیروهای انتظامی در مناطق هم‌مرز با هرمزگان ازجمله استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان در حال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر هستند.
سردار جعفری ادامه داد: در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا، توانسته‌ایم ضربات بسیار خوبی به آن‌ها بزنیم. در این راستا هزار میلیارد تومان ضربه و ضرر مالی به قاچاقچیان در استان هرمزگان وارده شده که در قالب وجه نقد، منزل، خودرو و طلا توسط نیروی انتظامی کشف و ضبط‌شده است.
فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان افزود: طی شش ماه گذشته بیش از سه هزار تماس تلفنی مردم با واحد 110 را انجام‌شده است که با رسیدگی به مشکلات مردم و حضور به‌موقع مأموران در محل، رضایتمندی نودوپنج درصدی مردم را شاهد بودیم.
سردار جعفری گفت: با استقرار کارشناسان حل اختلاف و مشاوره در کلانتری‌های هرمزگان شاهد بررسی بیش از هشت هزار پرونده بودیم که به صلح انجامیدند. این‌یک افتخار بزرگ برای نیروی انتظامی است چراکه با حل اختلافات کوچک در کلانتری‌ها، قضات سرشان خلوت‌تر شده و با وقت بیشتری دیگر پرونده‌های مهم را بررسی می‌کنند.

امنیت مردم مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی است

مهراب رشیدی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان بیان داشت: بی‌شک هرروز را می‌توان روز نیروی انتظامی نامید چراکه رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های این قشر خدوم همه‌روزه است. امنیت و آرامشی که مردم امروز در جامعه دارند مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.
معصومه قاسمی رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در سال‌های اخیر پلیس به‌خوبی توانسته در دل مردم ایجاد امنیت نماید. مردم با دیدن پلیس به احساس امنیت و آرامش دست پیدا می‌کنند و قطعاً همین موضوع یک نمره عالی برای نیروی انتظامی به‌حساب می‌آید.
غلامحسین عطلایی، پدرام مجیدی و زهرا شاکرمی، دیگر اعضاء هیئت‌مدیره خانه مطبوعات بودند که به نمایندگی از همه اهالی رسانه استان هرمزگان پیام تبریک هفته نیروی انتظامی را به سردار جعفری و همه زحمتکشان این نیروی مردمی رساندند.

جرائم وسیله‌های نقلیه اهالی رسانه بخشیده می‌شود


شایان‌ذکر است طی دیدار هیئت‌مدیره خانه مطبوعات با سردار جعفری دو موضوع در راستای همکاری بیشتر رسانه‌ها و نیروی انتظامی مطرح شد: اول آنکه طبق درخواست هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قرار بر این شد که در صورت نبود موانع بخشی از جرائم وسیله‌های نقلیه اهالی رسانه، توسط فرماندهی نیروی انتظامی بخشیده شود. همچنین موتورسیکلت توزیع‌کنندگان زحمتکش روزنامه‌ها نیز در حین انجام‌وظیفه و توزیع نشریات، توسط پلیس متوقف نشود.
بکار گیری خبرنگاران مشمول خدمت سربازی در معاونت اجتماعی طرح دیگری بود که از سوی خانه مطبوعات به فرماندهی نیروی انتظامی پیشنهاد شد. خوشبختانه این طرح از سوی سردار جعفری بسیار مورد استقبال قرار گرفت و ایشان تأکید داشتند که نیروی انتظامی باید بیش‌ازپیش اخبار عملکرد خود را که منجر به امنیت مردم شده است، منتشر نماید.
در پایان نیز یک لوح تقدیر و یادبود از طرف اعضاء هیئت‌مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان هرمزگان به‌رسم یادبود به سردار جعفری اعطا شد.

منتشر شده: 1
محسن
۱ آبان ۱۳۹۹
جسارتا کجا نظرسنجی کردن ؟؟؟؟
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها