هرمزگان رتبه چهارم آموزش فعالین گردشگری در کشور را کسب کرد



مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، گفت: «هرمزگان مقام چهارم آموزش فعالین و ذی نفعان گردشگری در کشور را به خود اختصاص داد.

 

به گزارش صبح ساحل، رضا برومند با بیان این مطلب گفت:طی شش ماهه اول سالجاری 800 نفر در دوره های آموزش گردشگری شرکت کرده اند که استان هرمزگان بعد از استانهای خراسان رضوی، مرکزی و مازندران مقام چهارم کشور را از لحاظ تعداد فراگیران به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه ذی نفعان و شاغلان صنعت گردشگری از این آموزشها در قالب طرح توانمند سازی بهره مند شده اند، افزود:هدف این طرح ارتقای سطح دانش، آموزش و مهارت منابع انسانی شاغل و مورد نیاز صنعت گردشگری است.

برومند افزود:این دوره های شامل( اصول ایمنی و بهداشت، آداب معاشرت و اخلاق و رفتار حرفه ای، گردشگری سلامت، بررسی تاثیر  حلقه های  زنجیره گردشگری  برای تورگردانی  در دوران شیوع کرونا،بایدها و نبایدهای تورگردانی حرفه ای تورهای ورودی و خروجی، راهنمای تور فرهنگی و تاریخی، مدیر فنی بند ب، راهنمای بلد محلی) می باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان تاکید کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان همه این دوره ها به صورت آنلاین برگزار شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها