نماینده آبادان فاش کرد:

سود سپرده بانکی منطقه آزاد اروند بین مدیران تقسیم می‌شود



«سیدمحمد مولوی» نماینده مردم آبادان می‌گوید منطقه آزاد الوند به شکل خانوادگی اداره می‌شود و اگر به فریادهای ما مبنی بر ضعف مدیریت منطقه گوش می دادید امروز به این شرایط دچار نمی‌شدیم و بیت المال از بین نمی‌رفت.

به گزارش صبح ساحل گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

به نوشته ایرنا، نماینده مردم آبادان با اشاره به گزارش دیوان محاسبات کل کشور گفته است: این گزارش وضعیت نابسامان منطقه آزاد اروند و خرمشهر را بیشتر نشان می دهد.

این نماینده با اعتراض به مسئولان استانی درباره خرید خودرو در خوزستان و سفر به کشورهای خارجی به جای رسیدگی به محرومان خواستار پاسخگویی آن‌ها شده است.

او همچنین از وام‌های کم بهره‌ای سخن گفته که توسط بانک‌ها به مسئولان اعطا می‌شود و این امر را نشنه عدم مدیریت درست مسئولان  استانی در این زمینه دانسته است.

در ویدیویی که از صحبت‌های نماینده مردم آبادان منتشر شده است او با اشاره به سپرده گذاری مسئولان در بانک‌ها می‌گوید: چه کسی به شما اجازه داده است که این سود را بین خود و خانواده‌های خود تقسیم کنید و مردم منطقه بیشتر از پیش محروم شوند.

به گفته او در حال حاضر تعدادی از مدیران با توجه به عدم کفایت لازم سبب شدند تا نرخ بیکاری بسیار بالاتر از عرف استانی باشد. همچنین مشکلات در آب شرب و فاضلاب، آسفالت،  فضاهای شهری و…. در جای جای استان وجود دارد ولی هنوز توجهی به این موضوع نشده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها