لغو تمامی کنسرت‌ها و برنامه‌ها در جزیره کیش



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از لغو برگزاری همه کنسرت‌ها و برنامه‌ها در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(۹ آبان ماه) در جمع خبرنگاران در این خصوص افزود: به منظور حفظ سلامتی همه آحاد جامعه و با توجه به اوج گیری بیماری کرونا در جزیره کیش و کشور و به جهت جلوگیری از انتقال و گردش ویروس در تجمعات، پیرو پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری منطقه آزاد کیش تا اطلاع ثانوی همه کنسرت‌ها و سایر برنامه ها پیش بینی شده در جزیره کیش لغو شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه براساس داده ها دریافتی بندرعباس، بستک و کیش سه منطقه قرمز کرونایی هرمزگان است، اضافه کرد: سایر شهرستان های هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند و با ادامه این روند شاهد قرمز شدن سایر شهرستان ها خواهیم بود.

چندی پیش محمدرضا رضانیا از برگزاری کنسرت در جزیره کیش با ظرفیت پذیرش 30 درصدی و ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی مردم خبر داده و گفته‌بود: اجرای کنسرت مستلزم رعایت دقیق ضوابط بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی میان آحاد جامعه است و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط بهداشتی نسبت به توقف اجرای برنامه ها اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس بازدیدهای مستمر و شبانه روزی بازرسان بهداشت محیط از سطح جزیره کیش شاهد افزایش رعایت ضوابط بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش در اماکن عمومی هستیم. از این رو برای رسیدن به یک ثبات نسبی در این منطقه باید پروتکل های بهداشتی با جدیت تمام در بخش حمل و نقل عمومی جزیره رعایت شود.

هم زمان با اجرای گام سوم رعایت و حفظ فاصله گذاری هوشمند؛ بازرسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش به صورت مستمر و شبانه روزی بر اجرای ضوابط بهداشتی در محل برگزاری کنسرت نظارت می کنند.پس از هوروش‌بند و رضا بهرام؛ گفته می شود محسن ابراهیم‌زاده هم برای برگزاری کنسرت عازم کیش می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها