نمایش های راه یافته به سی و دومین جشنواره استانی تئاتر هرمزگان



دبیر سی و دومین جشنواره استانی تئاتر هرمزگان گفت: هیئت داوران مرحله بازبینی جشنواره از میان ۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تعداد ۹ اثر نمایشی مورد بازبینی قرارگرفت.

به گزارش صبح ساحل، حسین کریمی افزود: از این میان یک اثر نمایشی ازجزیره هرمزبه دلیل آماده نبودن جهت بازبینی اعلام انصراف و یک اثرنمایشی از بندرعباس به دلیل کامل نبودن اجرا در بازبینی مورد ارزیابی و داوری قرار نگرفت.

وی اضافه کرد: نمایش‌های "نگاهم به دریاست تاکسی آب نبرد" نویسنده: رضا گشتاسب و کارگردان:حسن سبحانی مینابی، "خفگی ماهی ها در آب شور" نویسنده و کارگردان: رضا جوشعار، "رادیکالینگ" نویسنده و کارگردان: رضا آزاد دریایی، "نام تمام مردگان یحیاست" نویسنده و کارگردان: کوروش سلمانی دهبارز، "پنهان خانه ای در بادگیر" نویسنده: جعفر مویدی، کارگردان: علی رحیمی شهواری، "آهو در مدار آتش" نویسنده: فریبا جعفری و کارگردان: مسلم جعفری مجوز حضور درسی و دومین جشنواره استانی را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه بازبینی نمایش ها از ۵ آبان ماه آغاز شد، تصریح کرد: بازبین سی و دومین جشنواره تئاتر استانی بر عهده آقایان مجیدسرنی زاده، یاسین بهرامی و سرکارخانم سارا توکلی بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره از تاریخ ۲۶ الی ۲۹ آبان دربندرعباس در محل پلاتو آفتاب بصورت مجازی برگزار می شود و در صورت بهبود وضعیت کرونا با رعایت پروتکل با حضور تماشاگر انجام می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها