ساخت ۲۶۵ واحد مسکونی مهر در بندرعباس آغاز شد



استاندار هرمزگان از آغاز به ساخت ۲۶۵ واحد مسکونی درقالب طرح ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: ساخت ۲۶۵ واحد مسکونی درقالب طرح ملی اقدام توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان آغاز می شود.

به نوشته موج، فریدون همتی استاندار هرمزگان فزود: این واحدهای مسکونی در دو بلوک ۸ طبقه و با زیربنای ۶۰ و۸۰ متری برای اقشار آسیب پذیر در بندرعباس پیش بینی شده است.

 استاندار هرمزگان با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان، گفت: در سه مرحله بیش از ۲۲ هزار نفر در این طرح در استان ثبت نام کردند که تاکنون بر اساس پایش های انجام شده از این تعداد، هفت هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

گفتنی است که فریدون همتی دوم مردادماه سالجاری در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان هرمزگان گفته بود افراد واجد شرایط در این طرح که پیامک دریافت کرده‌اند، باید سریعا نسبت به افتتاح حساب بانکی و واریز مبلغ اولیه اقدام کنند تا عملیات ساخت این واحدهای مسکونی آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان های استان، تامین زمین و آماده سازی نقشه ها جهت اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن انجام شده و آغاز عملیات ساخت و ساز منوط به واریز مبلغ اولیه از سوی افراد واجد شرایط است.

همچنین به متقاضیان صد میلیون تومان وام با بهره ۱۸ درصد پرداخت می‌شود و آورده اولیه هر فرد باید سی میلیون تومان باشد.

همتی از بهره برداری یک هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر تا شهریورماه امسال و یک هزار و ۵۳۸ واحد دیگر تا پایان امسال در استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر نیز در قالب پنج تعاونی در استان، دارای مسائل حقوقی و پرونده در دستگاه قضایی هستند که امیدواریم با تسریع در رسیدگی به پرونده این واحدها و حل مشکلات آنها، این واحدهای مسکن مهر تکمیل شوند.

به گزارش صبح ساحل، ابراهیمی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان پیشتر از سازمان‌دهی تعاون‌های بلاتکلیف مسکن مهر خبر داد و گفته بود:  تمامی مشکلات مسکن‌مهر تعیین و تکلیف می‌شوند، از سال گذشته تاکنون بیش از دو هزار واحد مسکونی آماده و تحویل داده شده است، همچنین تعداد زیادی از واحدها آماده و با دستور استاندار هرمزگان تا پایان شهریور ماه آماده بهره برداری و واگذاری است.

ابراهیمی با بیان اینکه تا پایان دولت تمام مسکن مهر تعین تکلیف می شود، گفت: برخی از مشکلات مسکن‌مهر که مربوط به  استانداری و سایر واحدهای تعاونی استان هستند، به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

گفتنی است که مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در چند روز گذشته اعلام کرد: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی قطعا انجام می‌شود و امکان دارد تا چند ماه آینده این اتفاق بیفتد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها