احمد مرادی:

تخلفات و مشکلات واردات کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی نیازمند نظارت جدی مجلس است



نماینده بندرعباس در مجلس با اشاره به تخلفات و مشکلات واردات کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی خواستار نظارت جدی مجلس در همه ابعاد از تخصیص، واردات و توزیع شد.

به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 11 آبان) در جلسه علنی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه بودجه برای طرح تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور و معیشتی مردم سخت است و قشر آسیب پذیر جامعه مورد آزار و اذیت قرار گرفته و از مجلس انتظار دارند که راهکارهایی ارائه شده و تصمیمی بگیرد که منافع آن متوجه مردم شود. 

وی افزود: اگر کالاهای اساسی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی بخواهیم تامین کنیم که تاکنون هم به این شکل بوده باید نظارت مجلس را افزایش دهیم.

نماینده بندرعباس در مجلس تصریح کرد: اگر دولت به بیراهه رفته و تخلف کرده و تصمیمات مجلس را که در چارچوب قانون است و تکلیف بر عهده آن است را انجام نمی‌دهد باید پاسخگو باشد.

مرادی گفت:‌ اینکه کالا برگ را در کشور احیا کنیم مشکلی حل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: ‌باید تلاش کنیم مردم در وضعیتی که هم اکنون قرار دارند وضعیت زندگی و اقتصادشان بدتر نشود و کارهای آنها را سهل و آسان بگیریم و کالاهای اساسی را برای آنان تامین کنیم.

نماینده بندرعباس در مجلس گفت: کالا باید به موقع و ارزان به دست مردم برسد و آنها هم استفاده بهینه از آنها داشته اشند.

مرادی افزود: چرا تصمیم قاطعی برای رفع مشکلات مردم نمی‌گیریم و از نظرات کارشناسان استفاده نمی‌کنیم؟

نماینده مردم بندرعباس در مجلس خاطرنشان کرد: ما ‌باید عزم را به این سمت هدایت کنیم که کالاهای اساسی مردم به صورت تمام و کامل به دست مردم برسد و نظارت خود را بر آن جدی کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها