فرماندار حاجی‌آباد:

اجرای ۳۰۰ طرح عمرانی در حاجی آباد تا پایان امسال



فرماندار حاجی‌آباد گفت: افزون بر ۳۰۰ طرح عمرانی تا پایان سال‌جاری با همکاری بنیاد مستضعفان و نهادهای اجرایی در بخش احمدی این شهرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته‌ی ایرنا، حمید جهانگیری روز دوشنبه در نشست بررسی طرح‌های عمرانی بخش احمدی با حضور نماینده بنیاد مستضعفان اظهارداشت: در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، کشاورزی، منابع طبیعی، آموزشی و راه‌های روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: هم‌چنین تا پایان سال‌جاری تعداد ۱۰ طرح هادی روستایی و گردشگری، ۱۵ زمین ورزشی، ۱۳ سد آبخیزداری و ۱۲ طرح آبرسانی اجرایی می‌شود.

فرماندار حاجی‌آباد، احداث ۱۰ پارک روستایی، بوستان و مبلمان شهری، پارک بانوان و احداث خانه محرومین از دیگر طرح‌های در دست اقدام نام برد که در سال جاری عملیات ساخت یا تکمیل آن‌ها آغاز می‌شود.

در نیمه مهرماه امسال و به مناسبت روز ملی روستا و عشایر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و اداره جهاد کشاورزی، همچنین  ۹ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال طرح عمرانی روستاهای بدون دهیاری و عشایری در شهرستان حاجی‌آباد به بهره‌برداری رسید.

در هفته دولت امسال نیز ۳۴ طرح عمرانی شامل تقاطع غیر همسطح گهکم، پایگاه امدادجاده‌ای تنگ زاغ، احداث راه روستایی نیزار، راه‌اندازی گلخانه و دانه‌بندی سنگ و پودر کربنات کلسیم با اعتبار ۶۷۰میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

شهرستان حاجی‌آباد از شمال به سیرجان(استان کرمان)، از شرق بخش وکیل آباد (استان کرمان)، از غرب به شهرستان داراب(استان فارس) و از جنوب به بخش فین (شهرستان بندرعباس) محدود می‌شود که از اهمیت جغرافیایی و ترانزیتی فراوانی برخوردار است.

این شهرستان در ۱۶۵کیلومتری شمال بندرعباس مرکز هرمزگان قرار دارد که دارای ۳بخش مرکزی، احمدی و فارغان، ۲ شهرحاجی‌آباد و فارغان، ۶ دهستان شامل دراگاه، طارم، فارغان، آشکارا، کوه‌شاه و احمدی و حدود ۳۷۴ آبادی است.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها