ممنوعیت فعالیت مشاغل بجز گروه 1 پس از ساعت 20/ محدودیت‌های جدید کرونایی در هرمزگان شامل چه مشاغلی می شود؟



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: از سه شنبه (۲۰ آبان)، محدودیت‌های جدیدی در بندرعباس و ۴ شهرستان بندرلنگه، حاجی آباد، بندرخمیر و پارسیان به مدت یک ماه اعمال می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، سعید ناجی عصر امروز در جمع بندی تصمیمات ستاد استانی کرونا در هرمزگان اظهار کرد: به منظور کنترل شیوع کرونا و با هدف کاهش ارتباطات ناشی از شیوع این بیماری تصمیم‌ گرفته شد تا محدودیت‌هایی در زمینه فعالیت برخی مشاغل در استان داشته باشیم.

وی در این زمینه توضیح داد: در شهرستان‌های قرمز استان هرمزگان که دانشگاه علوم پزشکی لیست آنها را اعلام می‌کند، فعالیت مشاغل تا ساعت 20 مجاز است و فقط مشاغل ضروری پس از ساعت 20 حق فعالیت دارند.

معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در بندرعباس نیز فعالیت مشاغل تا ساعت 18 مجاز است و فقط مشاغل ضروری پس از ساعت 18 حق فعالیت دارند.

ناجی گفت: در ورودی‌های استان نیز محدودیت‌ها برای تردد تشدید خواهند شد.

مشاغل گروه دوم شامل پاساژها و مراکز خرید و مال‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فرش و موکت فروشی، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی می‌شوند.

مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی می‌شوند.

گروه چهارم نیز شامل شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها