با تصمیم ستاد مدیریت کرونا

مجمع انتخابات هیات فوتبال برگزار نشد



ستاد مدیریت کرونا با برگزاری انتخابات هیات فوتبال هرمزگان مخالفت کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، در حالی که قرار بود امروز صبح مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان هرمزگان برگزار و رئیس آن انتخاب شد اما به یک باره این مجمع لغو و به زمانی دیگر موکول شد.
این اتفاق در حالی رقم خورد که حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال برای برگزاری مجمع به بندرعباس آمده بودند.  این در حالی است که اعضای مجمع پس از شنیدن این موضوع نسبت به این بی برنامگی و اتفاق رخ داده اعتراض خود را اعلام کردند.

  

مجمع انتخابات هیات فوتبال برگزار نشد

 
مهدی دسینه
واقعا جای تاسف دارد
در این ارتباط مهدی دسینه یکی از کاندیدهای ریاست هیات فوتبال گفت: واقعا جای تاسف دارد که پس از گذشت دوساعت و حضور در سالن محل برگزاری انتخابات به یک باره اعلام شود که مجمع برگزار نمی شود. وی بیان داشت : طبق تماسی که با اداره کل ورزش و جوانان داشتیم گفتند که ما ۴۸ ساعت قبل اعلام کرده ایم که این مجمع نباید برگزار شود واگر این موضوع درست باشد چرا برگزارکنندگان مجمع با اعضای رو راست نبودند واعلام نکردند. دسینه گفت: هیات فوتبال اگر نتوانسته مجوز برگزاری مجمع را از ستاد کرونا بگیرد نباید اعضای مجمع را از راه های دور و نزدیک به مجمع می آورد و این درد بسیار بزرگی است که باید مسوولان برگزاری مجمع پاسخگوی آن به اعضای مجمع باشند.

 

مجمع انتخابات هیات فوتبال برگزار نشد


قاسم رنجبریان
نمی دانم چه موضوعی پشت پرده بود
قاسم رنجبریان دبیر سابق هیات فوتبال و یکی از کاندیدهای ریاست هیات فوتبال هم گفت : نمی دانم چه موضوعی پشت پرده برگزار نشدن این مجمع بود اما امیدوارم هرچی هست ورزشی باشد. وی به عنوان یکی از کاندیدها از اعضای مجمع که از راه های دور ونزدیک در مجمع حضور پیدا کرده بودند عذرخواهی کرد و گفت: این کار اصلا مورد تائید بنده نبود و امیدوارم مسوولان پاسخ قانع کننده ای برای آن داشته باشند.
قرار است تاریخ بعدی برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال پس از اخذ مجوزهای لازم اعلام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها