۴ واحد مسکونی به نیازمندان مناطق محروم بشاگرد تحویل شد



چهار واحد مسکونی مددجویی امروز دوشنبه در مراسمی با حضور فرماندار بشاگرد به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد درمناطق محروم سردشت این شهرستان تحویل داده شد.

به گزارش صبح ساحل، رییس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد در مراسم واگذاری این واحدهای مسکونی گفت: این واحدهای مسکونی با کمیته این نهاد و مشارکت یک فرد خیر با هزینه‌ای افزون‌بر سه میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال ساخته‌شده است.
مرتضی شاکری افزود: این تعداد واحد مسکونی در روستاهای نورآباد، مُلکن، نَزگوار و درنگ مَدو احداث و تحویل خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم سردشت شهرستان بشاگرد شد.
وی بیان داشت: همچنین پنج واحد مسکونی دیگر نیز با مشارکت موسسه خیریه اشرف الانبیاء تهران با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد درحال ساخت است که دهه فجر امسال تحویل خانواده‌های تحت حمایت این نهاد می‌شود.
رییس کمیته امداد سردشت بشاگرد اظهارداشت: کمیته امداد کمک‌های مختلف خیران را باهم افزایی سایر منابع خود به سمت نیازهای اساسی، همچون مسکن سوق می‌دهد تا بتواند دغدغه نیازمندان به‌ویژه مناطق محروم را کاهش دهد.

فرماندار بشاگرد نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش‌های گسترده‌ای به‌منظور تامین مسکن محرومان و نیازمندان داشته است.
احمد محمودی افزود: از افتخارات کمیته امداد این است که با احداث این واحدهای مسکونی علاوه بر اینکه سرپناهی مطمئن برای خانواده‌ها ساخته شده، سبب کاهش آلام و رفع بخشی از مشکلات آنان نیز گردیده است.
شهرستان بشاگرد که در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده از جمله مناطق کم برخوردار می‌باشد که البته در سال‌های اخیر گام‌های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها