بازگشت نرخ دلار به کانال ۲۷ هزار تومان/ سکه 13 میلیونی شد



صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیستم آبان‌ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۷۰۰ تومانی داشته است.

به گزارش صبح ساحل، قیمت سکه قیمت طلا در بازار تهران کاهش یافت به طوری قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱ میلیون و 175 هزار و 600 تومان رسید. قیمت سکه پارسیان نیز کمی پایین تر از روز قبل مورد معامله قرار گرفت. 

سکه 13 میلیونی شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، به ۱۳ میلیون و 1۰۰ هزار تومان رسید که افزایش 500 هزار تومانی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. همچنین بهای هر نیم سکه و ربع سکه که روند صعودی داشت در ادامه روز از سقف روزانه عقب نشینی کرد.قیمت نیم سکه ۷ میلیون تومان که نشان‌دهنده 100‌هزار‌تومان افزایش و ربع‌سکه به 4 میلیون‌و 900هزار‌تومان رسیده است که گویای افزایش200 هزار تومانی است.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روزهای نخست ابتدای هفته جاری نسبت به روزهای قبل با افزایش همراه شده‌اند که یکی از دلایل اصلی چرخش انتطارات تورمی و افزایش نرخ دلار در داخل است، جو روانی حاکم در بازار ارز موجب شده تا بار دیگر نوسانات شدید قیمتی در بازار سکه به‌وجود آید و دلار نیز از سد قیمتی 26 هزار تومان عبور کند.

صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیستم آبان‌ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۷۰۰ تومانی داشته است. نرخ خرید نیز ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است. بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۱ هزار و ۸۵۰ تومان و نرخ خرید آن ۳۰ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها