مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان در نشست شورای اطلاع رسانی استان:

طرح برق امید فرصت مناسبی برای اصلاح الگوی مصرف برق است



مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: با آغاز طرح برق امید فرصت مناسبی برای اصلاح الگوی مصرف برق مشترکان ایجاد شد تا با مصرف بهینه، در ردیف مشترکان کم مصرف قرار گیرند.
به گزارش صبح ساحل، مهندس هاجر عبدی در نشست شورای اطلاع رسانی استان افزود: طرح برق امید از ابتدای آبان همزمان باسراسر کشور آغاز شد که بر اساس آن مشترکانی که طبق الگوی تعیین شده برق مصرف کنند، برق آنها رایگان محاسبه می شود. به گفته وی، مشترکانی که در ماههای گرم سال مصرف ماهانه آنها کمتر از ۴۰۰ کیلووات و در ماههای سرد کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت باشد در ردیف مشترکان کم مصرف قرار می گیرند و برق آنها رایگان محاسبه می شود.
هاجر عبدی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی،آگاه سازی و ایجاد تعرفه های تشویقی مهمترین ابزار اجرای این طرح هستند اظهار داشت: مشترکان با استفاده از فرصت مناسبی که در این طرح اجرا شده، مصرف خود را مدیریت کرده و به جمع مشترکان کم مصرف اضافه شوند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق نیز دراین نشست به روش های جدید خدمات قابل ارائه به متقاضیان و مشترکین برق اشاره کرد و افزود: شرکت توانیر با هدف سهولت در دریافت خدمات مشترکین برق در کل کشور، سامانه موبایلی طراحی و منتشر نموده که تمام خدمات از ابتدای درخواست انشعاب تا نصب و خدمات صورتحساب در این سامانه قابل دسترسی و پیگیری است.
مهرداد حاجی زاده افزود: مشترکان می توانند با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن های همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواست های خود را ثبت و پیگیری نمایند. وی هدف از ارائه این سامانه را گسترش خدمات الکترونیک و حذف مراجعه ارباب رجوع به ادارات برق عنوان کرد.
در ادامه این نشست نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر ایجاد فضای تعامل و همکاری تمام دستگاهها در اجرای طرحها و خدمات قابل ارائه به مردم گفت: دستگاههای خدماتی با تعامل و هماهنگی می توانندخدمات خود را به بهترین شکل به مردم ارائه دهند و بستر خدمات رسانی را تسهیل کنند.
دکتر سعید ناجی ضمن تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها در اطلاع رسانی خدمات قابل ارائه به مردم و همچنین سایر دستاوردها و فعالیت های انجام شده ، از دستگاههای دولتی و خدماتی خواست زیرساخت های ارائه خدمات را بگونه ای ایجاد کنند تا مردم بدون نیاز به حضور در ادارات و از طریق روشهای نوین و غیرحضوری خدمات خود را دریافت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها