با حضور مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون و کار و معاون سیاسی امنیتی هرمزگان  

57 خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان افتتاح شد



در راستای ارائه خدمات  فرهنگی به جامعه کار و تولید و ارتقای فرهنگ کار در محیطهای کاری، 57 خانه فرهنگ کار در مجموعه های ورزشی تفریحی و بنگاه های اقتصادی هرمزگان با حضور "شهریار احمدبیگی" مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار  و رفاه اجتماعی، "سعید ناجی" معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان و " هادی ابراهیمی" مدیرکل تعاون و کار  استان افتتاح شد.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در مراسم افتتاحیه خانه فرهنگ کار شرکت " کشتی سازی فراساحل صف" که به نیابت از دیگر خانه های فرهنگ کار در استان افتتاح شد، گفت: یکی از راهکارهای مهم ارتقاء بهره وری نیروی کار، توسعه فرهنگ کار است و پیشرفت جامعه بدون توجه به فرهنگ کار و تلاش میسر نیست.

وی اضافه کرد: در این راستا و به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ کار و تلاش و هدفمند بودن تمام فعالیتهای فرهنگی، تشکیل خانه های فرهنگ کار در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و این اداره کل نیز راه اندازی و فعال کردن خانه های فرهنگ کار را در دستور کار خود قرار داد و از شش ماه گذشته تاسیس 57 خانه بهداشت شروع شد و امروز این خانه ها به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کنند.

ابراهیمی، بهره‌مندی کارگران و خانواده های آنان از امکانات و ظرفیتهای فرهنگی کشور، ارتقای نشاط اجتماعی و توسعه فعالیت های فرهنگی در جامعه کار و تلاش، توانمندسازی نیروی کار به لحاظ روحی و جسمی در ابعاد فردی و اجتماعی و ترویج فرهنگ خیر جمعی را از جمله اهداف تشکیل خانه های فرهنگ کار و تلاش ذکر کرد.

خانه های فرهنگ کار و تلاش، مراکزی هستند که به منظور رصد مولفه های فرهنگ کار و ترویج برنامه های مربوط به آن، فعالیت و این بستر را فراهم می کنند که با استفاده از دو نهاد خانواده و آموزش، ابعاد مختلف فرهنگ کار به جامعه شناسانده شود و در جهت ارتقاء آن فعالیت کنند.

    57 خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان افتتاح شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها