پلمب ۲۳ واحد صنفی در بخش حرای قشم



به گزارش صبح ساحل وحید جابری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای شیوع کووید-۱۹ تا کنون ۲ هزار و ۵۵۰ بازرسی از اصناف و اماکن مختلف بخش حرا به عمل آمده است.

وی افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس و حفظ جان شهروندان مجموعا ۳۸۸ مورد اخطاریه صادر و ۲۳ واحد نیز پلمپ شدند.

بخشدار حرا شهرستان قشم تصریح کرد: عدم استفاده از ماسک، رعایت نکردن فاصله اجتماعی و عدم گندزدایی و ضدعفونی کردن اصولی بیشترین تخلفات بهداشتی در این بخش را تشکیل می‌دهند.

جابری ادامه داد: عدم رعایت نظافت و تمیزی ابزار و وسایل کار، عدم رعایت بهداشت فردی نظیر استفاده نکردن از لباس کار، کلاه، دستکش، کارت بهداشت و همچنین ثبت نام نکردن واحد در سامانه سلامت در رتبه‌های بعدی تخلفات قرار دارند.

وی اضافه کرد: ۳۱۱ مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ۲۸۴ واحد اماکن عمومی و ۶۹ واحد آموزشی در بخش حرا شهرستان قشم مشغول به فعالیت هستند که روزانه به صورت تصادفی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

بخشدار حرا شهرستان قشم تاکید کرد: حفظ سلامت مردم و رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی از خطوط قرمزی است که با خاطیان بدون هرگونه اهمال و با قاطعیت برخورد می‌شود.

جابری با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی شبکه بهداشت و درمان و واحد بهداشت محیط بخش حرا، گفت: شوراهای اسلامی، شهرداری طبل و دهیاران بخش از نقش بسزایی در مقابله و مدیریت ویروس منحوس کرونا برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: استمرار انسجام ایجاد شده در بخش حرا به منظور مقابله همه جانبه با کووید-۱۹ در مهار شیوع این ویروس بسیار حائز اهمیت است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها