ایران 2_ بوسنی صفر/ زور بوسنی به ایران نرسید



دیدار دوستانه تیم ملی ایران و بوسنی با برتری ۲ بر صفر به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ تمام شد.

به گزارش صبح ساحل، تیم‌های ملی ایران و بوسنی از ساعت ۲۰:۳۰ در دیداری دوستانه در ورزشگاه آسیم فرهاتوویچ شهر سارایوو، پایتخت بوسنی به میدان رفتند. این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر تیم ملی ایران در زمین بوسنی خاتمه یافت.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۶ روی پاس وحید امیری و همینطور مهدی قایدی در دقیقه ۲+۹۰ با پاس سعید عزت‌اللهی  برای ایران گل زدند.

تیم ملی در این مسابقه با تاکتیک ۱-۲-۴-۳ بازی کرد و از سه مدافع میانی بهره برد که در سال‌های گذشته بازی با چنین ترکیبی سابقه نداشته است.

نیمه نخست

در دقیقه ۳، با اشتباه شجاع خلیل‌زاده، توپ در میانه راه توسط بازیکن بوسنی قطع شد و همین بازیکن به سمت دروازه عابدزاده شوت زد که دروازه‌بان ایران توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه ۱۷ اشتباه چورلوکا، مدافع راست بوسنی و پاس به عقب این بازیکن در دهانه محوطه ۱۸ قدم به کاوه رضایی رسید که ضربه رضایی در موقعیت تک به تک توسط بوریچ، دروازه‌بان بوسنی به طور ناقص دفع شد تا بهترین فرصت بازی از دست برود.

در دقیقه ۱۹ حرکت انفرادی علی قلی‌زاده و دریبل چند بازیکن بوسنی به پاس در عمق برای وحید امیر منجر شد که این بازیکن هم آخرین مدافع رقیب ار پشت سر گذاشت اما با خروج به موقع دروازه‌بان بوسنی، این موقعیت از دست رفتد. به علت برخورد امیری و دروازه‌بان بوسنی در این صحنه، سرمربی بوسنی مجبور به تعویض شد و پریچ را به زمین فرستاد.

نیمه دوم

گل: بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم، ایران به گل نخست دست یافت. در دقیقه ۴۶ وحید امیری با تحت فشار قراردادن مدافع بوسنی، توپ گیری کرد و به کاوه رضایی پاس داد و این بازیکن با یک چرخش و قرار گرفتن در مقابل دروازه بوسنی از فاصله حدودا ۱۶ متری دروازه بوسنی را فرو ریخت.

در دقیقه ۶۰، احسان حاج‌صفی در حین ارسال پاس برای هم‌تیمی‌های خود احساس مصدومیت کرد و در نهایت با اعلام کادر پزشکی، این بازیکن تعویض شد تا بازوبند کاپیتانی در اختیار کریم‌انصاری‌فرد قرار گیرد که به تازگی به جای کاوه رضایی وارد زمین شده بود.

در دقیقه ۶۳، کریم‌انصاری‌فرد اولین حمله را برای ایران تدارک دید که بعد از ورود به محوطه جریمه از سمت راست زمین بوسنی، ارسال خوبی نداشت و توپ به جای وحید امیری به دروازه‌بان حریف رسید.

در دقیقه ۶۹، بوسنی توسط رحمانوویچ و شوت محکم و سرکش این بازیکن دروازه ایران را تهدید کرد که ضربه او با اختلاف اندک از کنار زمین به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۲+۹۰، سعید عزت‌اللهی با پاس در عرض و هوایی خود، مهدی قایدی را پشت سر مدافعان بوسنی صاحب توپ کرد که شوت روی پای این بازیکن وارد دروازه بوسنی شد و اختلاف به دو گل رسید.

در نهایت این دیدار با برتری دو بر صفر تیم ملی ایران به پایان رسید.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان حاج‌صفی (امید نورافکن ۶۲)، صادق محرمی (سیامک نعمتی ۷۷)، مرتضی پورعلی گنجی، احمد نوراللهی (علی کریمی ۸۴)، میلاد محمدی، علی قلی زاده (کارت زرد) (مهدی قایدی ۸۴)، وحید امیری (سعید عزت‌اللهی ۷۷)و کاوه رضایی (کریم انصاری‌فرد ۶۲).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب بوسنی: یاسمین بوریچ (پریچ ۲۲)، عدنان کوواچویچ، سینیشا سانیچانین، یوسیپ چورلوکا، بویان ناستیچ (ایوان کودشیچ ۵۸)، میرالم پیانیچ (گویکو چیمروت ۴۶)، استییِفان لونچار (کارت زرد)، عمار رحمانوویچ (میلوسویچ ۸۰)، بنیامین تاتار (کارت زرد)،عرفان هاجیچ (پروالیچ ۵۸) و عامر گویاک (آرمین هودزیچ ۴۶).

سرمربی: دوشان بایویچ

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها