تجمعات، مهمترین عامل انتقال کرونا در شهرستان جاسک



سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک، مهم‌ترین عامل انتقال کرونا در این شهر شرقی هرمزگان را شرکت در مراسمات و تجمعات عنوان کرد.

  

به گزارش صبح ساحل، دکتر عبدالعظیم احمدپور آخرین وضعیت بیماری در شهرستان جاسک را تشریح و بیان داشت: دلیل اصلی انتقال بیماری در شهرستان جاسک، شرکت در تجمعات و مراسمات و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است. بدون همکاری و همراهی مردم و مسئولین، کنترل بیماری سخت و دشوار خواهد بود و نیاز است مردم با دقت بیشتری قوانین و مقرارات پیشگیری از کرونا را انجام دهند.

محمد رادمهر فرماندار جاسک نیز ضمن تقدیر از دکتر چنگایی، مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان جاسک، به دکتر احمدپور برای تصدی سرپرستی شبکه بهداشت و درمان جاسک تبریک گفت.

رادمهر با بیان این که قطع زنجیره انتقال این بیماری جز با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش ترددها و بخصوص استفاده از ماسک ممکن نیست و اگر بخواهیم به تجمعات و مراسمات خودمان در نقاط مختلف ادامه دهیم، روزهای سخت و تلخ‌تری در انتظارمان است.

وی ادامه داد: باید با تجمعات متخلف برخورد قانونی کرد و با کسانی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند، بدون تعارف برخورد شود. با هر اداره‌ای که پروتکل‌ها را رعایت نکند نیز برخورد می‌شود و تمام رؤسای ادارات باید شخصاً در جلسات شورای سلامت شرکت کنند.

در پایان فرماندار شهرستان جاسک از مردم و مسئولین خواست با حساسیت بیشتری موازین بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم شرایط نسبی کنونی را که در کشور کم‌نظیر است، با انسجام بیشتری صیانت کنیم و مانع از بالارفتن آمار بستری و فوتی کرونا در هرمزگان شویم.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها