معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان:

شهروندان پروتکل‌ها را رعایت نکنند، محدودیت‌های جدی‌تری اعمال می‌شود



معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه رعایت فاصله اجتماعی یک ضرورت است، گفت: اگر پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی و استانی رعایت نشود، محدودیت های جدی تری اعمال خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، سعید ناجی ظهر امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن اشاره به ابلاغ یک طرح ملی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا طی هفته آینده، افزود: تمهیدات لازم در راستای کنترل بیماری در نقاط مختلف استان در نشست امروز پیش بینی شد و مهمترین نگرانی همه اعضای ستاد، مراودات مردم و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.
وی افزود: تا زمانی که شهروندان خود را مقید به رعایت پروتکل ها ندانند در مقابله با بیماری کرونا نمی توانیم موفق عمل کنیم.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان، ضمن قدردانی از همراهی مردم و استفاده از ماسک به‌عنوان یک اقدام پیشگیرانه، ضمن تأکید بر تداوم این مشارکت جمعی، تصریح کرد: رعایت فاصله اجتماعی به‌ویژه در مراودات خانوادگی و کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری باید به مانند استفاده از ماسک به فرهنگ جمعی تبدیل شود.
ناجی با بیان اینکه مردم باید در نوع رفتار خود در زمینه حضور در مجامع پرازدحام تجدید نظر کنند، عنوان کرد: اگر شهروندان در این زمینه همراهی نکنند، محدودیت های جدی تری اعمال خواهد شد؛ اگرچه مجموعه دولت علاقه مند به این است که همچنان مردم، واحدهای صنفی و  مشاغل مختلف همچنان فعال باشد اما ادامه این روند وابسته به این است که بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم  و لازمه آن انجام درست تکالیف و مسئولیت هایی است که بر عهده داریم.
جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، سیاست گذاری ستاد ملی و استانی کرونا را در کنار مشارکت خوب مردم به‌عنوان عاملی مهم در راستای کسب توفیق های نسبی طی چندماه اخیر برای مدیریت بیماری کرونا در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم طی این مدت مشارکت و همراهی قابل قبولی برای کنترل بیماری کرونا داشته اند، اما برگزاری مراسم عروسی و تجمعات پرازدحام یکی از تهدیدهای مهم و جدی برای سلامت شهروندان در مقطع فعلی به شمار می رود که با همکاری نیروی انتظامی برخوردهای جدی تری اعمال خواهد شد و فرمانداران در نشست امروز موظف به تداوم نظارت های شدید و پیشگیرانه هستند.
براساس محدودیت هایی که از 20 آبان در بندرعباس و چهار شهر هرمزگان اعلام شده است کلیه مشاغل گروه دو، سه و چهار در بندرعباس تا ساعت 18 و در شهرهای دیگر تا ساعت 20 اجازه فعالیت دارند. طی روز های اخیر برخی از بازاریا به این محدودیت ها توجهی نکردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها