پیش‌‌بینی بورس فردا 27 آبان ماه



امروز در حالی که عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث سیر نززولی شاخص کل شد ولی تقاضا بهبود پیدا کرد و روند شاخص کل صعود شد.

به گزارش صبح ساحل، در پی افزایش قیمت‌های جهانی و حمایت‌های غیرمستقیم روند معاملات بازار سهام بهبود پیدا کرده است. "حمیدرضا فرهادی"، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام فردا گفت: روند بازار سهام فردا تفاوت زیادی با روند یکی روزهای ابتدایی هفته ندارد، به نوعی احتمالا بازار متعادل است و صف‌های خرید یا فروش سنگینی در کلیت بازار سهام دیده نمی‌شود. این کارشناس در رابطه با بازگشت اعتماد به بازار سهام گفت: نمی‌شود گفت اعتماد به بازار سهام بازگشته است زیرا به نظرم این تغییر رفتار سهامداران حقیقی در بازار سهام نتیجه بی‌اعتمادی به بازارها موازی از جمله بازار ارز است. قیمت ارز به سیاست‌های بانک مرکزی و رویکرد سیاسی بایدن بستگی دارد و فعلا هیجانات بازار ارز کاسته شده و ارز فعلا به نوعی ثبات رسیده است و به همین دلیل سرمایه شناور به دلیل اصلاح بیشتر بورس نسبت به دیگر بازارها به سمت بورس هدایت شده است.

نقشه بازار در 26 آبان ماه

نقشه بازار در 26 آبان ماه

گفتنی است؛ شرکت بورس روز گذشته از آغاز عملیات بازارگردانی حق تقدم سهام شرکت پتروشیمی پارس، گسترش نفت و گاز پارسیان، بین‌المللی‌ توسعه ‌ساختمان، سیمان ‌سپاهان، پالایش نفت تبریز، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی‌ شیراز، صنایع پتروشیمی کرمانشاه، سرمایه‌گذاری ‌غدیر و سرمایه‌گذاری ‌توسعه ‌آذربایجان‌ خبر داد.

خاطر نشان می شود، از ۱۰ مهرماه امسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا ۱۵ ماه جاری شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند. در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

منبع: تجارت نیوز_ مشرق

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها