افزایش 700 تومانی نرخ دلار/ سیر نزولی قیمت سکه قیمت طلا



صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، بیست و هفتم آبان‌ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند، نرخ خرید در این صرافی ها نیز 25 هزار و 550تومان است.

به گزارش صبح ساحل، اولین قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، با 700 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت دیروز 26 هزار و 200تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 24800 تومان تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی چهار هزار و 200 تومان است.نرخ فروش این اسکناس آمریکایی در بازار آزاد هم در اولین ساعات بازار امروز به 26 هزار 500 تومان رسید. معاملات در بازار متشکل ارزی هم امروز با نرخ 25 هزار و 298 تومان برای هر دلار آغاز شد. اولین قیمت اعلام شده برای معامله در سامانه سنا( خرده‌فروشی) نیز 25 هزار و 550 تومان اعلام شد

همچنین قیمت سکه قیمت طلا در بازار تهران کاهش یافت به طوری قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۱ میلیون و 228 هزار و 700 تومان رسید. قیمت سکه پارسیان نیز کمی پایین تر از روز قبل مورد معامله قرار گرفت. قیمت سکه پارسیان برای کادو امروز سه شنبه ۲۷ آبان 99 را در ادامه خبر آورده ایم. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۲۰۰ تومان، ربع سکه ۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار ۸۶۹ دلار و ۶۱ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۲۸هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی تهران با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. 

منبع: راهبرد معاصر_ تجارت نیوز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها