64 تن شیرخشک قاچاق در جاسک کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 64 تن شیر خشک قاچاق به ارزش 25 میلیارد و 600 میلیون ریال توسط ماموران یگان امداد شهرستان جاسک خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار "غلامرضا جعفری" در تشريح جزئيات اين خبر بیان داشت: مأموران یگان امداد با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی شهرستان جاسک در پی دریافت خبری مبنی بر جا به جایی مقادیر زیادی کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محورهای مواصلاتی شهرستان اعزام که حین گشت زنی در سه راهی "جاسک- چابهار" به 4 دستگاه خودرو کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر، خودروها را به یگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از کامیون ها مقدار 64 تن پودر شیر خشک قاچاق کشف و 4 متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 25 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي با قاچاقچيان کالا و اخلالگران نظام اقتصادي برخورد قاطع و قانوني مي‌کند و اجازه فعاليت به آنان را نخواهد داد و شهروندان گرامی هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاق کالا و ارز با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها