سیر نزولی بازار ارز / قیمت سکه در کانال 12 میلیونی



بازار ارز امروز کاهشی آغاز شد. اولین قیمت اعلام شده برای دلار در بازار رسمی ۸۰ تومان و در بازار آزاد ۱۵۰ تومان کاهش پیدا کرد. همچنین قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش صبح ساحل، اولین قیمت اعلام شده برای دلار در صرافی ملی صبح روز چهارشنبه 25 هزار و 820 تومان برای فروش بود که هشتاد تومان کمتر از آخرین نرخ اعلام شده برای دیروز است. قیمت خرید هر دلار نیز روی تابلوی صرافی ملی 24 هزار و 720 تومان اعلام می‌شود. هر اسکناس آمریکایی در بازار آزاد نیز  با 150 تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ دیروز  به قیمت  25 هزار و 950 تومان رسیده است.

بازار متشکل ارزی هم امروز معاملات خود را با نرخ 25 هزار 95 تومان برای هر دلار آغاز کرد و با ادامه یافتن روندی کاهشی بلافاصله در کانال 24 هزار تومان قرار گرفت. همچنین در سامانه سنا( خرده‌فروشی) صبح امروز هر اسکناس آمریکایی با قیمت 25 هزار و 346 تومان معامله می‌شود و ظاهرا روند آرام ولی نزولی  را در پیش گرفته است. براساس معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز گذشته نرخ خرید حواله دلار تا پیش از اعلام نرخ امروز  25 هزار و 838 تومان رقم خورده است. 

قیمت سکه طلا در 28 آبان ماه

بر اساس اعلام قیمت طلای ۱۸ عیار قیمت سکه  در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۴۵ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  11 میلیون و 500  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 850  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 300 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 350 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 500 هزار

 

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۴۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۲۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 145  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 525  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 960  هزار

انس طلا(دلار)

1882.6

گفتنی است، قیمت طلا، سکه و ارز در بازار طی روز‌های نخست ابتدای هفته جاری نسبت به روز‌های قبل با افزایش همراه شده‌اند که یکی از دلایل اصلی اعمال تحریم‌های مجدد برخی بانک‌های ایرانی است، جو روانی حاکم در بازار ارز موجب شده تا بار دیگر نوسانات شدید قیمتی در بازار بوجود آید و دلار نیز از سد قیمتی ۳۰ هزار تومان عبور کند.

 منبع: تجارت نیوز_ راهبرد معاصر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها