آغاز ساخت ۱۵۰۰واحد مسکونی برای کارکنان نیروی دریایی سپاه در بندرعباس



فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز ساخت ۱۵۰۰واحد مسکونی برای کارکنان این نهاد در بندرعباس خبر داد و گفت: این پروژه در ۳فاز انجام می‌شود.

  

به گزارش صبح ساحل، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت 1500 واحدی مسکونی پروژه شهدای 16مهر نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: این پروژه دارای 1500 واحد در سه فاز با زیربنای 120 متر است.

تنگسیری افزود: در شرایطی که گرانی مسکن در کلانشهرها و مراکز استان ها بیداد می‌کند، با احداث مسکن در بندرعباس به عنوان یک شهر تجاری و بندری و پایه اقتصادی است، می‌توان قیمت مسکن را کاهش داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: در سپاه قرارگاه‌های مرکزی مسکن راه اندازی شد، ذیل این قرارگاه‌ها، قرارگاه‌های فرعی قرار دارد، که یکی از این قرارگاه‌های مهم قرارگاه استان هرمزگان به فرماندهی فرمانده منطقه یکم است.

تنگسیری افزود: سپاه به دنبال ارزان کردن خانه برای کارکنان است، افرادی که در تعاونی‌ها ثبت نام می‌کنند متاسفانه با گرانی و طولانی شدن زمان تحویل مواجه می‌شوند.

وی تاکید کرد: کیفیت، سرعت، ارزانی و ضمانت چهار مولفه ما برای انتخاب گروه مهندسی ساخت این مسکن‌ها بوده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: سبک منازل نباید با سبک خانه‌های شهر متفاوت باشد و حتما پیش از انجام کار باید تاییدیه شهرسازی گرفته شود.

تنگسیری بیان کرد: منازل نیروهای سپاه به عنوان قشری از جامعه نباید در سطح بالاتری از اقشار مختلف جامعه باشد، اولویت سکونت در این منازل با جوانان بومی استان است.

وی با اشاره به گرانی مسکن در کشور عنوان کرد: با قراردادن زمین مسکن به طور رایگان در اختیار جوانان برای طرح‌های مسکن، توسط مسئولان قیمت مسکن کاهش می‌یابد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ساخت مدرسه، مسجد، بازارچه و اماکن ورزشی در این پروژه، خاطر نشان کرد: احداث هر فاز نباید بیشتر از 36 ماه زمان ببرد.

 منبع:تسنیم

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها