عضو فراکسیون زنان مجلس:

قرارگاه امام رضا(ع) به منظور ساخت مسکن برای بانوی آسیب دیده، راهی بندرعباس می‌شود



عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: بر اساس پیگیری ها و صحبت های انجام شده در سفر به بندرعباس مقرر شد قرارگاه جهادی امام رضا ( ع ) به منظور ساخت منزل مسکونی برای خانم سرپرست خانواری که منزلش را شهرداری تخریب کرد راهی بندرعباس شود.

به نقل از خانه ملت، سمیه رفیعی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای حل مشکل مسکن خانم طیبه رمضان زاده، زن بدسرپرستی که شهرداری بندرعباس منزلش را تخریب کرد، گفت: براساس پیگیری ها و صحبت های انجام شده در سفر به بندرعباس مقرر شد در راستای حل مشکل مسکن این خانم، قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام به سمت بندرعباس حرکت و با بررسی های میدانی مسکن مناسبی را برای وی احداث کنند.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی افزود: البته استانداری هم باید همکاری لازم را داشته باشد، ما پیگیر این موضوع هستیم و باید با نهایت همکاری این مهم تحقق یابد.
وی ادامه داد: این قبیل موارد باید در اسرع وقت به صورت قانونی حل و فصل شود و قانون نباید اجازه تکرار چنین برخوردهایی را بدهد و این موضوع را در مجلس به صورت کلی پیگیری می کنیم.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس یازدهم با یادآوری اینکه اجرایی نشدن و عدم توجه به اجرای برخی قوانین و تکالیف مصوب شده چنین آسیب هایی را به دنبال دارد، تصریح کرد: متاسفانه برنامه های حمایتی از زنان بی سرپرست و بدسرپرست که در برنامه های توسعه ای چهارم، پنجم و البته ششم پیش بینی شده به درستی اجرا نشده و در نهایت آثار و عواقب آن را در پدیده هایی مانند ساخت آلونک هایی برای گذران زندگی می بینیم؛ متاسفانه تخریب منازل آسیه پناهی و خانم رمضان زاده اتفاق تلخ و ناگواری است که دل هر فردی را می آزارد. بسترهایی که باعث می شوند آسیه پناهی بی پناه شود باید از میان برداشته شود و اگر همه مسئولان قوانین را به درستی و بدون تبعیض اجرا کنند با پدیده های از این دست مواجه نخواهیم شد و ما این مسئله را در مجلس و همچنین فراکسیون زنان پیگیری خواهیم کرد.

بنیاد جهادی مهرالرضا(ع) با مشارکت جهادگران پیشکسوت و فعالان عرصه های اجتماعی به صورت خودجوش و مردمی در سال ۱۳۹۲ با اهداف مبارزه با فقر و محرومیت زدایی با تکیه بر حفظ کرامت انسانی در راستای توسعه عدالت اجتماعی و  ترویج حرکت های جهادی در راستای خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر و محرومین شروع به کارکرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها