تشکیل پرونده قضایی برای مراسم عروسی روستای کووه‌ای قشم



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: شب گذشته بی توجهی جمعی از اتباع بیگانه به ممنوعیت برگزاری مراسمات جمعی در روستای کووه‌ای قشم موجب تشکیل پرونده قضایی برای برگزارکنندگان آن شد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از تسنیم، «حمیدرضا بهزادی»،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: علیرغم تاکید مستمر بر ممنوعیت برگزاری آئین‌های جمعی از جمله عروسی‌ها و عزاداری‌ها، متاسفانه شب گذشته از سوی اتباع بیگانه در روستای کووه‌ای جزیره قشم مراسم عروسی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با جمعیت زیاد برگزار شده بود. مدیر شبکه بهداشت و درمان با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از اطلاع از برگزاری این مراسم با حضور نیروی انتظامی، بسیج و رئیس شورای اسلامی این روستا، از ادامه این مراسم جلوگیری شد. وی از دهیاران و شوراهای اسلامی در تمام روستاهای قشم خواست به عنوان یاوران ستاد کرونای شهرستان قشم از هرگونه تجمع از جمله برپایی مراسم‌های شادی و عزا و آئین‌های عبادی جلوگیری کنند تا به یاری خدا بتوانیم از شرایط سخت کرونا با رعایت اصول بهداشتی عبور کنیم.

بهزادی تصریح کرد: برای بانیان برگزاری مراسم عروسی شب گذشته در روستای کووه‌ای پرونده قضایی تشکیل شده و با آنان برخورد خواهد شد. وی از امامان جمعه روستاهای جزیره قشم درخواست کرد مردم را بیش از پیش به رعایت قوانین ستاد کرونای کشور تشویق و ترغیب نمایند.

گفتنی است؛ رئیس اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان قشم، از روز شنبه یکم آذرماه ۹۹ تا اطلاع بعدی خروج شهروندان قشم از بنادر شهید ذاکری، لافت و پُل ممنوع است. همچنین وی تاکید کرد: آن‌دسته از شهروندان قشم که در خارج از جزیره قرار دارند می‌توانند در ساعت فعالیت بنادر به جزیره وارد شوند. اشتری ادامه داد: مسافران و گردشگران احتمالی که در جزیره قشم حضور دارند نیز قادر هستند از این مبادی جزیره را به مقصد خانه‌هایشان ترک کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها