فرمانده انتظامی استان:

سه کلاهبردار حرفه ای در هرمزگان دستگیر شدند



با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سه نفر کلاهبردار حرفه‌ای در بندرعباس و یکی از استان های هم جوار شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز(۵ آذر ماه) در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان مبنی بر  وقوع یک فقره کلاهبرداری ۲۳ کیلوگرم طلای نو به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال ،موضوع بصورت ویژه در دستور کارگاآگاهان اداره عملیات ویژه  پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود : با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی و شبانه روزی مامورین مشخص شد فردی به هویت معلوم با همدستی چند نفر اقدام به انجام معاملات کاغذی (صوری) و فردایی طلا و سکه کرده و با انجام معاملات کاغذی موجب برهم زدن ثبات در بازار طلا  و ضربه به اقتصاد کشور و تعطیلی بنگاههای اقتصادی در این خصوص همانند کارگاه های تولید طلا و جواهر و کسب و کارهای واقعی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: ماموران ضمن شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در یکی از استان های هم جوار ، با هماهنگی و اخذ نیابت  قضایی به محل سکونت متهم اعزام ودر یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه وی سیستم و تجهیزات رایانه ای و گوشی های هوشمند و دفاتر مربوط به معاملات کاغذی و فردایی طلا و سکه کشف و ضبط کردند.

 سردار جعفری خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده به بندرعباس منتقل  که در بازجویی بعمل آمده به جرم ارتکابی به همراه دونفر دیگر اعتراف کرد که با تلاش صورت گرفته  دو همدست متهم  نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرده و تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها