سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

برخی از صنوف برای قطع زنجیره کرونا همکاری نمی‌کنند



رییس روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با گذشت پنج روز از اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا ومحدودیت ها، هنوز برخی از صنوف استان پر مشتری با این ستاد همکاری نمی کنند.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان افزود: این صنوف شامل قلیان، کافی شاپ و اینترنتی ها بوده که از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد روز بعد با پایین کشیدن قرقره مغازه های خود مشغول فعالیت هستند.

وی، با گلایه از ادامه این روند و اعلام اینکه اسامی این صنوف به ستادکرونا داده تا برخوردی جدی با آنها صورت گیرد، اظهارداشت: این صنوف در فضای بسته و با مصرف قیلیان باعث افزایش بیماری و شمار مبتلایان می شوند و بطور حتم زنجیره بیماری قطع نخواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: همچنین برخی از شرکت ها و سازمانها به پویش کاهش کارکنان خود دراین مدت نپیوسته و بطور مرتب کارمند با ما تماس می گیرند که رسیدگی شود و درموردی هم در هتل داشتیم که قلیان در محل کافی شاپ آن مصرف می شود.

وی تصریح کرد: درحال حاضر نمی توان درباره اجرای این طرح درچند روز اخیر خوش بین بود چرا که نتایج آن دو هفته بعد مشخص می شود ولی درحال حاضر شمار مراجعه کنند ومبتلایان به کرونا تا روز گذشته در هرمزگان ۱۱درصد افزایش یافته بود.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها