رئیس هیات کاراته هرمزگان

تکمیل و تجهیز زیرساخت کاراته در استان ادامه دارد



دفتر هیات و سالن جلسات هیات کاراته استان هرمزگان تجهیز و پاکسازی شد.
به گزارش صبح ساحل، پس از گذشت حدود یک ماه از برگزاری مجمع هیات کاراته استان هرمزگان و با هماهنگی های صورت گرفته سالن جلسات و دفتر هیات کاراته استان هرمزگان با حضور علی اصغر محمودی رئیس ، علی محمد زارع دبیر و دیگر اعضای این هیات پاکسازی و تجهیز شد .
محمودی رئیس هیات کاراته استان هرمزگان در این خصوص گفت : پس از برگزاری مجمع بلافاصله چندین جلسه جهت هماهنگی  با افراد پیشنهاد شده جهت همکاری در هیات را برگزار نمودیم و تصمیم بر آن شد پس از ارائه برنامه های مد نظر عزیزان ، نسبت به معارفه ایشان اقدام کنیم . وی افزود : در تمامی شرایط و پستی و بلندی های کاراته استان هرمزگان با افتخار حضور خواهم داشت و اجازه نمی دهم ذره ای از حق کاراته هرمزگان تضییع شود .
محمودی با بیان این که تکمیل و تجهیز زیرساخت کاراته در استان ادامه خواهد داشت تصریح کرد : عقیده دارم هر فعالیت هدفمندی مستلزم برنامه و کار جهادی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب حل مشکلات همت و شجاعت می خواهد . رئیس هیات کاراته استان خاطر نشان کرد:  از ابتدای تحویل هیات با خدای خود عهد بستم در حد وسع و توان برای خدمتگزاری به جامعه کاراته استان با همدلی و رفاقت به دور از کوچکترین حاشیه و همچنین دعوت از تمامی پیشکسوتان استان گام بردارم .
محمودی گفت : طی چند روز گذشته به همراه دوستان و همکاران پرتلاشم به صورت خود جوش ، علاوه بر پاکسازی و تجهیز دفتر ، به تنظیف تمامی واحد های مستقر در ساختمان مربوط به هیات کاراته استان پرداختیم تا بتوانیم محیطی در خور نام کاراته استان هرمزگان آماده سازی کنیم که امیدوارم با توکل به خداوند بتوانیم گام های موثرتری در ادامه راه برداریم .
لازم به ذکر است با آماده شدن سالن جلسات و پس از برداشته شدن محدودیت های کرونا ، تکریم و معارفه اعضای جدید هیات در دستور  کار قرار دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها