شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال هرمزگان

یاسان قربانی عنوان نخست را کسب کرد



یاسان قربانی قهرمان بیست و پنجمین دوره مسابقه شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال هرمزگان شناخته شد .

 
به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات با حضور شطرنجبازان زیر ۱۴ سال استان به روش آرنا با زمان کل ۶۰ دقیقه برگزار شد و در پایان یاسان قربانی از بندرعباس با کسب ۱۲ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد.‌  علیرضا صامتی از رودان با کسب ۱۱ امتیاز دوم شد و ثنا نصوری از پارسیان با کسب ۹ امتیاز در مکان سوم ایستاد.  این مسابقات هر هفته پنج شنبه ساعت ۱۵ برگزار می شود.

 

یاسان قربانی عنوان نخست را کسب کرد


شطرنج آرنا زیر ۱۸ سال آزاد کشور
ابوالفضل درگاهی قهرمان اولین دوره مسابقات شطرنج آرنا زیر ۱۸ سال آزاد کشور به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شد. این دوره از مسابقات در روز با شرکت ۲۸  شطرنجباز با زمان کل ۹۰ دقیقه آرنا و زمان ۷ دقیقه بدون فیشر برای هر بازیکن به صورت آنلاین برگزار شد. در پایان این مسابقات ابوالفضل درگاهی از اهواز با ۴۶ امتیاز،  آریا طالبی از لارستان با ۳۸  امتیاز و دنیا صحت از یزد با ۳۶  امتیاز اول تا سوم شدند. بازیکن برتر هرمزگان یاسان قربانی از بندرعباس معرفی شد.

 

یاسان قربانی عنوان نخست را کسب کرد


شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک
جمال زارع از مشهد قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک را از آن خودش کرد. دراین دوره از رقابت‌ها که با حضور ۱۴۲  شطرنجباز از استان های هرمزگان ، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، قزوین، کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، مازندران و  بوشهر  به صورت آرنا با مدت زمان ۸۰ دقیقه  و سه دقیقه (Blitz) برگزار شد جمال زارع از مشهد  با کسب ۵۴ امتیاز اول شد. میثم احمدی منش از شیراز با کسب ۵۱ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و احسان ملکوتی از سیرجان با کسب ۳۹ امتیاز سوم شد. کیوان امیدی ده عباسانی از کرمانشاه با کسب ۳۸ امتیاز چهارم ، امتیاز آوردین بازیکن هرمزگان پارسا رحیمی شهمیرزادی از بندرعباس با کسب ۳۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن بانوان عسل جودی زاده از اهواز با ۲۶ امتیاز معرفی شدند.‌

 

یاسان قربانی عنوان نخست را کسب کرد


شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج بندرلنگه
آریا طالبی قهرمان بیستمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد. این دوره از مسابقات که به مناسبت هفته بسیج به صورت آنلاین با شرکت ۸۴  شطرنجباز در سایت  lichess برگزار شد در پایان  آریا طالبی از لارستان با ۸ امتیاز و پوئن شکنی ۴۷ عنوان قهرمانی را به دست آورد. ابوالفضل درگاهی از اهواز با ۸ امتیاز و پوئن شکنی ۴۱/۵
دوم شد.  عرفان میرزایی از فیروز آباد با ۷/۵  امتیاز سوم شد.  بازیکن برتر هرمزگان محمد محمدزمان از بستک با ۷  امتیاز شناخته شد.  عسل جودی زاده از اهواز و ریحانه محررزاده از بندرعباس هر دو با شش  امتیاز دوبانوی برتر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

یاسان قربانی عنوان نخست را کسب کرد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها