پیشکسوت داوری و مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان :

همـــه موفقیت‌های خــــودم را مدیون همسرم هستم



مدیرعامل باشگاه ورزشی است و مثل بعضی از مدیران باشگاه های ورزشی که تنها نام مدیرعاملی را به یدک می کشند با ورزش غریبه نیست.
شروع ورزش کردنش با فوتبال در تیم برق منطقه ای بوده است‌. از زمانی که مسوولیت کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان را به دست گرفته است فوتسال و فوتبال ساحلی استان موفقیت دوچندانی داشته است. برای سربلندی فوتسال هرمزگان و درخشش آن در کشور مدیرعاملی تیم آیندگان در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور را قبول کرد و هدفش رسیدن این تیم به لیگ برتر فوتسال کشور می باشد.
گفت وگوی اختصاصی صبح ساحل را با این داور پیشکسوت فوتبال و مدیرعامل موفق باشگاه آیندگان هرمزگان را با هم می خوانیم.

    

 خودتان را به صورت کامل معرفی کنید؟
حمیدرضایی متولد ، بیست و نهم مهرماه ۱۳۵۶ شهر بندرعباس و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی حقوق و مسوول مالی معاونت مهندسی نیروی انتظامی هستم.
 دوران ورزشی شما چگونه و با چه رشته ورزشی  آغاز شد؟
من از بچگی عاشق فوتبال بودم و دوران ورزشی من با این رشته ورزشی شروع شد. البته در تیم های پایه  و بزرگسالان برق منطقه ای بازی کرده ام
 چطوری وارد داوری فوتبال شدید؟
علاقه زیادی به داوری فوتبال داشتم و احساس می کردم می توانم در داوری موفق باشم.  به همین خاطر با دوستی که با محمود رئیسی رئیس کمیته داوران داشتم وارد عرصه داوری شدم.
 با چه درجه داوری با دنیای قضاوت خداحافظی کردید؟
با مدرک داوری درجه یک، البته خیلی دوست داشتم ادامه بدهم اما  به علت دیسک کمر به ناچار از داوری خداحافظی کردم .
 چه رده های از مسابقات کشوری را قضاوت کرده اید ؟
در تمامی رده های پایه ، امید و لیگ سه فوتبال کشور قصاوت کرده ام.
 از مدرسین داوری خودتان بگویید؟
استادان داوری من سید یوسف قادری و سهراب ساعی بودند  که جا دارد از این دو بزرگوار تشکر ویژه داشته باشم.
 تعدادی از هم دوره های خودتان را نام ببرید ؟
هم دوره ای که زیاد داشتم که در این جا می توانم از مهدی جلوداری ، مهدی یوسف زاده و هادی رئیسی یاد کنم .
 بیشتر کمک داور بودید یا داور ؟
در مسابقات کشور بیشتر کمک داور بودم ، اما درمسابقات مختلف استان سوت هم می زدم .
 از مسوولیت های که در ورزش استان داشته اید بگویید؟
به مدت دو سال است که مسوولیت کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی استان را بر عهده دارم  و خوشبختانه گام های خوبی  در این خصوص برداشته ایم ولی هنوز خیلی کار هایی زیادی در راستای  برای پیشرفت و حرفه ای شدن فوتسال و فوتبال ساحلی استان  داریم و با توجه به ظرفیت ها و استعداد های که وجود دارد امیدوارم در کشور هم به جایگاه خوبی دست یابیم.
البته به عنوان رئیس کمیته داوران شهرستان بندرعباس هم مسوولیت داشتم و امیدوارم که توانسته باشم در این راه هم برای داوران شهرستان بندرعباس کام های خوبی  برداشته باشم.
 چگونه به فکر افتادید که مدیرعامل باشگاه آیندگان بشوید؟
با توجه به این که باشگاه فرهنگی ورزشی آیندگان نسبت به سال تاسیس آن پیشرفت خوبی داشته است و در اولین سال حضور حرفه ای در لیگ کشور و با پیشنهاد مالک باشگاه دوست عزیزم هادی بزوال و کسب اجازه از ریاست محترم هیات فوتبال این مسولیت را پذیرفتم تا با کمک همه عزیزان بتوانیم با ایجاد ساختار مناسب به هدف اصلی که لیگ برترفوتسال کشور است برسیم.
 برنامه شما برای باشگاه آیندگان چیست؟
از زمانی که به عنوان مدیرعامل باشگاه آیندگان معرفی شدم  چندین جلسه با تعدادی از مدیران استان و بعضی از نمایندگان مردم در  مجلس شورای اسلامی داشتم و اهم اقدامات و فعالیت های حال و آینده باشگاه را تشریع کردم و پیشنهادات زود بازدهی  اقتصادی را ارایه دادیم و اعلام کردیم اگر قرار است سالانه به فرض مثال یک میلیارد به ما کمک شود و آن هزینه بعد از اتمام مسابقات تمام شود  و سال بعد هم روز از نو و روزی از نو شود و دوباره دست نیاز دراز کنیم پس نقش آن مدیر چیست.
یکی از پیشنهادات بنده این است که اگر قراره کمکی صورت گیرید به طور مثال دو میلیارد به عنوان کمک به  باشگاه واریز و با آن مبلغ کار اقتصادی کنیم تا حداقل ۱۰ سال نیازمند کسی نشویم و در سطح کشور تیم داری کنیم .
 از مشکلات فوتبال و فوتسال شهرستان بندرعباس بگوئید؟
مشکلات فوتبال و فوتسال از دیدگاه بنده عدم ثبات مدیریت و عدم  ایجاد ساختار مناسب در باشگاه ها، به روز نبودن مربیان استان نسبت به مربیان سایر استان های صاحب فوتبال و فوتسال ، عدم استقبال مدیران صنایع و معادن در استان در راستای کمک های مالی به تیم ورزشی در استان و  تیم های که در مسابقات کشوری هستند، به روز نبودن مدیران ورزشی،عدم امکانات ورزشی به خصوص سالن اختصاصی برای  فوتسال.
 قشنگ ترین خاطره ورزشی ؟
داشتن دوستان ورزشی که کنارم هستند قشنگ ترین خاطره ورزشی من است.
 از حمایت های مسوولان بگویید ؟
تاکنون که حمایت ندیده ایم امیدوارم که در ادامه راه شاهد کمک مسوولان برای باشگاه آیندگان باشیم.جا دارد از شهرداری بندرعباس در راس آن عباس
امینی زاده  و ریاست هیات فوتبال و اداره کل ورزش جوانان استان و شهرستان بندرعباس که در بحث میزبانی مسابقات فوتسال لیگ دو ما را یاری کردند تشکر و قدردانی کنم .
 آیا فوتبال و فوتسال هرمزگان در جایگاه مناسبی قرار  دارند؟
متاسفانه در جایگاهی نیستم که مناسب باشد .
امیدوارم با ظرفیت های خوبی که داریم به حقی که همه اهالی ورزش به دنبال آن هستند  برسیم .
 صمیمی ترین دوستان ورزشی خود را نام ببرید؟
همان طوری که گفتم دوستان خیلی خوبی در ورزش دارم ولی با مهدی جلوداری ،  مهدی یوسف زاده ، مهدی صادقی و حسن ریسی بیشتر در ارتباط هستم.
 یکی از خاطرات بد دوران قصاوت برایمان بگویید؟
چند سال گذشته در بازی پلی آف لیگ لیک در شهرستان بندرلنگه  به ناحق داوران بازی مورد ضرب و شتم  قرار گرفتند و چون مصوبان آن را به خدا سپرده ام قصد ندارم بیشتر درباره آن صحبت کنم.
 چه توصیه ای به جوانان  دارید؟
بهتره که  توصیه را بیشتر به مسولین داشته باشیم که قدر این جوانان با استعداد ورزشی در شهر بندرعباس و استان هرمزگان را بدانند.
 چرا حضور پیشکسوتان در ورزش کمرنگ شده است؟
کم لطفی مسئولین  نسبت به پیشکسوتان باعث دلگرمی آن شده است. عزیزانی که در راس مدیریت ورزش هستند می بایست از تجربه خوب سالیان پیشکسوتان بهره ببرند.
 دوست دارید برای ورزش هرمزگان چه خدمتی بکنید که به یادگار بماند؟
دوست دارم در  رشته ورزشی فوتسال با کمک مسوولین و تجارب عزیزانم در مجموعه خوب آیندگان و با انجام مدیریت و ساختار مناسب سالیان سال در سطح اول کشور تیم داری کنیم .
 زیباترین جای هرمزگان از نظر شما؟
روستای بخون و به طور کلی مناطق شمالی استان که از آب و هوای خوبی برخوردار هستند .  ولی بنده اصالتا اهل روستای گهره که به گوهر ماندگار معروف بوده هستم و برای من زیبا ترین جا آنجاست.
 اوقات فراغت خود را چگونه سپری می کنید؟
هر چند اوقات فراغت کمی دارم  ولی در این مدت کم  هم در خدمت خانواده ام هستم.
 خانواده هم اهل ورزشی هستند ؟
بله همسرم در رشته ورزشی شطرنج فعالیت دارد.پسرم وشووکار و دخترم والیبالیست است. ولی متاسفانه  ویروس کرونا جلو همه فعالیت های ورزشی را گرفته است.
 و حرف آخر ...
جا دارد از همسر عزیزم که تمام موفقیت های زندگی را مدیدین ایشان هستم تشکر ویژه داشته باشم. تشکر می کنم از خانواده پدری و همسرم و  از همه پیشکسوتان و اصحاب رسانه و تمامی زحمتکشان مجموعه آیندگان و همچنین برای همه عزیزانی که برای اعتلای نام ورزش هرمزگان تلاش می کند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها