معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار:

مشارکت 97 درصدی اصناف بندرعباس در اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا



معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: افزون‌بر ٩٧درصد؜ اصناف و بازاریان شهر بندرعباس در اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا همکاری و مشارکت قابل تحسینی دارند که رضایت مسوولان را درپی داشته است.

به گزارش صبح ساحل، حسین باباخانی روز دوشنبه در گزارش جمع‌بندی اقدام‌های انجام شده در زمینه اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا در حوزه اصناف به خبرنگاران اظهار داشت: از آغاز طرح در ابتدای آذر ماه تا کنون ٦٠ گشت مشترک متشکل از سازمان صمت، تعزیرات، اتاق اصناف، اماکن، بهداشت و غیره بر روند اجرای آن توسط اصناف نظارت کرده‌اند.

وی ادامه داد: به طور میانگین روزانه هشت گشت مشترک نظارتی در سطح شهرستان و به ویژه شهر بندرعباس انجام شده و رعایت دستورکارهای صادره از سوی ستاد ملی کرونا توسط گروه‌های شغل رصد شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس افزود: از تعداد کل ٩ هزار و ٢٥٢ واحد صنفی بازدید شده توسط گشت‌های مشترک ٥١٥ مورد تذکر شفاهی داده شده و ٢٦٧ واحد صنفی پلمب شده است، همچنین ٤٧ واحد صنفی به دلیل رعایت مقررات تشویق شدند.

باباخانی اضافه کرد: نظارت جدی بر روند اجرای طرح تا زمان اتمام محدودیت‌ها ادامه می یابد و فعالیت نکردن گروه‌های شغلی مشمول تعطیلی همچنان مورد تاکید قرار دارد و همه واحدهای موصوف ملزم به رعایت دستورکارهای صادره هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها