نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

چشم امید جامعه به تلاش جوانان دانشجو است



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: چشم امید جامعه و رهبر انقلاب در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی به تلاش جوانان دانشجو است.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده روز یکشنبه به مناسبت ۱۶ آذر و در آیین روز دانشجو که به صورت اینترنتی در دانشگاه هرمزگان برگزار شد اظهار داشت: اگر رهبر انقلاب اسلامی جوانان را در گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی محور فرمایشات خود قرار دادند برای این است که همه امیدمان به جوانان است.

وی ادامه داد: جوانان می توانند اثرگذار بوده و کارهای بزرگی برای جامعه و سرنوشت کشور انجام دهند و بکارگیری کلمه نوین در «تمدن نوین اسلامی» دارای فلسفه است یعنی باید تمدنی بسازیم که از گذشته بهتر باشد.

وی یاد آور شد: برای این منظور بایستی با تلاش و پیشتکار مسیر انقلاب اسلامی و دست یابی به آرمان‌های آن را دنبال کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دانشگاه جای طرح مسایل سیاسی است اما جای سیاست بازی نیست.

محمدرضا سمتی ادامه داد: دانشجویان بایستی هوشیار بوده و مباحث سیاسی را در دانشگاه طرح کنند اما نباید ملعبه احزاب و جریان‌های سیاسی شوند.

وی ادامه داد: دانشجو باید تحلیل داشته و نگاه نقادانه به مسایل مختلف داشته باشد و کار اصلی خود را که تحصیل و فراگیری علم و دانش است در اولویت قرار دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها