ناپایداری وضعیت جوی و دریایی در مناطق غربی استان



کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با نزدیکی یک موج بارشی از ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان و برخی نقاط غربی افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

به گزارش صبح ساحل، مجتبی حمزه نژاد  افزود: طی روز جاری در مناطق غربی استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: با نزدیکی یک موج بارشی از ساعات بعدازظهر در جزایر غربی استان و برخی نقاط غربی افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود.

حمزه نژاد اضافه کرد: از اوایل شب و طی روز دوشنبه تاثیرات این سامانه بارشی در سایر مناطق استان مورد انتظار است و به تدریج از ساعات صبح سه شنبه از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

وی عنوان کرد: دریا طی امروز در مناطق غربی  استان کمی متلاطم است، توصیه می شود با توجه به وقوع بارندگی در ساعات بعدازظهر و شب در محدوده جزایر غربی، شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به اینکه روز دوشنبه خلیج فارس و تنگه ی هرمز با وزش باد نسبتا شدید شمال غربی نسبتا مواج خواهد شد، اظهار کرد:  از لحاظ دمایی از فردا  کاهش نسبی دما در طول روز  مورد انتظار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها