دادگاه عالی ورزش:

AFC محرومیت «عیسی آل کثیر» را به بعداز فینال آسیا موکل کند



دادگاه عالی ورزش از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد تا روز ۲۴ آذر لایحه‌ای در ارتباط با محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس ارائه بدهد.

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتبال پرسپولیس روز ۲۹ آذر در فینال لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر به مصاف نماینده شرق آسیا خواهد رفت. بزرگترین دغدغه پرسپولیس برای این بازی محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم گلزن است. آل کثیر بعد از گلزنی به تیم پاختاکور ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر نحوه خاص شادی گلش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ۶ ماه محروم شد. آل کثیر به دلیل این محرومیت دیدار حساس نیمه نهایی مقابل النصر عربستان را از دست داد و قادر نخواهد بود در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود.

پرسپولیس برای رفع محرومیت آل کثیر ابتدا به کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا شکایت کرد که این شکایت رد شد. نیاز مبرم پرسپولیس به داشتن یک مهاجم مسئولان این باشگاه را مجاب کرد تا در فاصله زمانی کوتاه تا بازی فینال، به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند و خواستار رفع محرومیت موقت آل کثیر شوند.

«جعفر سمیعی»، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تشریح آخرین وضعیت محرومیت آل کثیر گفت: شب گذشته در این ارتباط یک ایمیل برای ما ارسال شد. دادگاه عالی ورزش دیروز شکایت ما را اعلام وصول کرده و از AFC خواست است که تا روز ۲۴ آذرماه لایحه‌ای بدهد.

سمیعی گفت: درخواست ما این بود که محرومیت آل کثیر تعلیق شود و این بازیکن در فینال به میدان برود و بعد از آن هر حکمی بدهند می‌پذیریم.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها