بورس هفته را منفی تمام کرد



به گزارش صبح ساحل، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی 1200 واحدی برای دومین روز متوالی منفی شد. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن امروز نیز حدود 1.5 درصد رشد کرد تا همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد.

در معاملات امروز که با سبزپوشی شاخص آغاز شد، رفته رفته نمادهای شاخص ساز به فاز منفی وارد شدند و شاخص کل روندی نزولی به خود گرفت، در میانه‌های بازار صنایع به دو دسته تقسیم شده بودند که در این میان گروه پالایشی و بانکی قرمزهای بازار بودند و صنایع کوچکتر همگی سبزپوش بودند. در نهایت سه نماد فارس، کگل و شستا بیشترین تاثیر منفی و نمادهای اخابر و حکشتی بیشترین تاثیر مثبت را در بورس داشتند.

ارزش معاملات امروز نیز نسبت به روز گذشته رشد قابل توجهی داشت و به 14.5 هزار میلیارد تومان رسید. این در حالی بود که ارزش معاملات فرابورس نیز امروز بیش از 12.5 هزار میلیارد تومان بود. در معاملات امروز نیز همانند روزهای دیگر هفته، گروه‌های خودرویی و بانکی پرمعامله‌ترین گروه بازار بودند. همچنین عرضه اولیه بوعلی نیز به عنوان دومین عرضه اولیه این هفته انجام شد. در جریان معاملات امروز همچنین برای لحظاتی زیر قیمت پذیره‌نویسی خود معامله شد.

منبع: تجارت نیوز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها